شناسهٔ خبر: 45251903 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید مطرح کرد:

برابری دریافت خدمات شهدای خدمت با دیگر شهدا

علم بلادی گفت:ارائه خدمت به خانواده شهدای سلامت مانند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم انجام خواهد شد و تفاوتی در ارائه خدمت به این خانواده‌ها با دیگر شهدا وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

نور الدین علم بلادی مدیر کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برحسب مجوزی که صادر شد و موافقت مقام معظم رهبری شهدای خدمت و سلامت هم در زمره شهدا قرار گرفتند و ارائه خدمت به خانواده این شهدا مانند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و بقیه شهدا انجام خواهد شد و هیچ تفاوتی در ارائه خدمت به این خانواده‌ها با دیگر شهدا وجود ندارد.

وی ادامه داد: تا به امروز نزدیک به ۲۴۰ پرونده در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای کادر درمان و یا کادر مرتبط با حوزه درمان تشکیل شده که در دبیرخانه وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و تا امروز ۱۰۰ نفر مشمول شرایط شهید خدمت بوده اند و پرونده آن‌ها احضار شده است.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید بیان کرد: اگر پرونده این عزیزان از نظر محتوا تکمیل و منطبق با مصادیق مربوطه باشد تا آنجایی که من اطلاع دارم در دبیرخانه وزارت بهداشت در کمتر از چند هفته رسیدگی به این پرونده‌ها انجام می‌شود و آن‌هایی که محرز می‌شود و رای احراز شهادت صادر و به بنیاد شهید اعلام خواهد شد و ما هم در اسرع وقت خانواده‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهیم و خدمات آن‌ها جاری خواهد شد.

وی افزود: در آیین نامه ابلاغی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای این موضوع داشت این ضوابط مشخص شده و کادر درمان شامل پرستاران، پزشکان، بهیاران و کادر مرتبط با درمان مثل کادر پشتیانی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعالیت می‌کنند، می‌شود.
علم بلادی گفت: امیدواریم که خانواده این عزیزان بتوانند از خدمات بنیاد شهید به موقع بهره‌مند شوند و بتوانیم خدمت گذاری خوبی برای این خانواده‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما