شناسهٔ خبر: 45251565 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

تهیه سه دستگاه آبسردکن بزرگ برای نصب در صحن حضرت زینب کبری(س)

صاحب‌خبر -


اهواز- خبرنگار کیهان:
سه دستگاه آبسردکن بزرگ توسط موکب‌ حضرت علی‌اکبرعلیه‌السلام شهرستان ماهشهر برای نصب در صحن حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها تهیه و آماده
 ارسال است.
مدیر موکب حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام شهرستان ماهشهر در تشریح این خبر گفت: با توجه به درخواست متولی حرم امام‌ حسین‌ علیه‌السلام برای کمک به تامین آب آشامیدنی زائرین حضرت سیدا‌لشهداء علیه‌السلام و همچنین در راستای اجرای پویش مهر حاج‌ قاسم سلیمانی توانسته‌ایم با همیاری و پشتیبانی خیرین مرتبط تعداد سه دستگاه آبسردکن بزرگ برای نصب در صحن حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها تهیه و آماده ارسال به کربلای معلی می‌باشد.
سید هادی تقوی افزود: این موکب از سال 1395 به منظور خدمت‌رسانی به زوار اربعین حضرت اباعبدالله علیه‌السلام و با هزینه شخصی افراد تاسیس شد.
وی بیان داشت: بحمدالله در همان سال اول شکل‌گیری، خادمین و متبرعینی از سراسر کشور جذب موکب شدند و امروز بیش از 300 نفر از خانواده‌های شرکتی و غیرشرکتی از شهرهای حوزه شهرستان ماهشهر و سایر نقاط کشور در این موکب عضویت دارند.
مدیر موکب حضرت علی‌اکبر(ع) شهرستان ماهشهر افزود: موکب حضرت‌ علی‌اکبر(ع) علاوه بر خدمات به زائرین حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در ایام اربعین حسینی در مواقع بروز بحران‌هایی همچون زلزله و سیل خدمات برجسته‌ای داشته است.
تقوی گفت: این موکب علاوه بر خدمات ویژه ایام اربعین و خدمات‌رسانی به مردم در حوادث غیرمترقبه در سایر ایام سال نیز از طریق راه‌اندازی قرارگاه جهادی زیرمجموعه خود به انجام امور خیریه و رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه در ایام کرونا در ابعاد مختلف همچون بر پایی درمانگاه و ارائه خدمات پزشکی و درمانی،‌ تهیه بسته‌های معیشتی و... می‌پردازد.

نظر شما