شناسهٔ خبر: 45251526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزشی ایرنا در سوم بهمن‌؛

از هوشیاری میناوند تا بازیکنانی که از استقلال می‌روند

تهران- ایرنا- در سومین روز از بهمن‌ماه با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در سومین روز از بهمن‌ماه بسته ورزشی ایرنا با اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه‌های گوناگون از ورزش ایران و جهان مهیا شده است. با ما همراه باشید و در جریان منتخب فعالیت‌های امروز سرویس ورزشی ایرنا قرار بگیرید.

میناوند هوشیار، اما ریه‌هایش درگیر است

یکی از پزشکان معالج مهرداد میناوند گفت: ریه‌های فوتبالیست اسبق تیم ملی ایران درگیر کرونا شده است و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد. اطلاعات تکمیلی را در اینجا ببینید.

فکری: حسرت ۲۲ ساله در دلمان گذاشتند/ برخی بازیکنان از استقلال می‌روند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه حسرت ۲۲ ساله در لیگ قهرمانان آسیا را در دلمان گذاشتند؛ اما امیدوارم امسال به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا برسیم. مشروح این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای از تعیین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. ادامه این خبر را در اینجا مشاهده کنید.

بدبیاری‌های رئال مادرید تمامی ندارد؛ زیدان کرونایی شد

تست کرونای سرمربی رئال مادرید مثبت شد و زین‌الدین زیدان به قرنطینه رفت. برای اطلاع از ادامه این خبر روی اینجا کلیک کنید.

آخرین قهرمانی یک ایرانی در آسیا ۲۸ ساله شد؛ به یاد «پاس تهران»

پاس تهران، آخرین تیم ایرانی بود که موفق شد ۲۸ سال قبل فاتح رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شود.توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

شایعه حضور نیافتن آلکنو در اردوی تیم ملی والیبال نادرست است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: متأسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مطرح است که نادرست است و انتشار این‌گونه اخبار کذب، آثار نامناسبی روی تیم ملی و بازیکنان این تیم خواهد داشت که به سود والیبال و ورزش ایران نیست. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

نظر شما