شناسهٔ خبر: 45251005 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۳ بهمن؛

وقتی پسر خواننده معروف پا جای پای پدر می‌گذارد/ تیزر فیلم جدید علیرام نورایی منتشر شد/ داور عصر جدید که با شعبده باز‌ها سر جنگ داشت

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

  • نگرانی هنرمندان برای مهرداد میناوند و گوهر خیراندیش/ واکنش کارگردان معروف به پایان ترامپ

شاهرخ استخری بازیگر سینمای ایران که مدتی است از این فضا فاصله گرفته است ویدئویی از شادی و نشاط دختر کوچکش نبات را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

" براتون رقص گیلکی آوردم بشوره ببره هر چی غمه"

ویدئوی استخری از دختر کوچکش نبات

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_13318453"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7638549/13318453?width=400&height=300"></script></div>

بابک جهانبخش خواننده معروف سبک پاپ ویدئویی از هم خوانی زنده خودش به همراه آرتا پسر کوچکش در ساحل جزیره کیش را منتشر کرد.

" قربون اون خش صدات پسر قشنگم
منم که هنوز صدام درست درمون در نمیاد.
ولی دلم برای کنسرت و اجرا و دیدن شما عزیزانم یه ذره شده.
ولی چه میشه کرد که حتما قسمت و تقدیر منم اینجوری بوده و حکمتی داشته که فعلا نتونم فعالیت کنم، ولی میگذره این روز‌ها هم
مراقب سلامتیتون باشید "

پسر خواننده معروف پا جای پای پدر می‌گذارد

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_13318454"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7638549/13318454?width=400&height=300"></script></div>

علیرام نورایی بازیگر برجسته سینما و تلویزیون تیزر فیلم سینمایی جدیدش با نام «اتومبیل» را منتشر کرد و درباره عوامل این فیلم نوشت.

" تیزر فیلم سینمایی اتومبیل

در آستانه‌ی رقابت فیلم‌ها برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر از آنونس فیلم سینمایی "اتومبیل" رونمایی شد.
فیلم سینمایی اتومبیل به کارگردانی علی میری رامشه که در ژانر ملودرام اجتماعی در پاییز گذشته در تهران مقابل دوربین رفت هم اینک در بین شصت و دو فیلم اصلی جشنواره فیلم فجر قرار دارد و امید میرود که به بخش سودای سیمرغ جشنواره نیز راه یاید.
ساخت این آنونس توسط پوریا بهرام نژاد انجام شده است.
بازیگران این فیلم سینمایی
اکبر عبدی، مهدی کوشکی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، امیر غفارمنش، شهرزاد کمال زاده، آزیتا ترکاشوند، همچنین ستاره آروین، رضا داودی، زهرا عماد، اکبر طارمی، سجاد اقدسی و بازیگر خردسال سانیا حیدری هستند.

عوامل این پروژه
کارگردان:علی میری رامشه، تهیه کننده:علی عبدالعلی زاده، تهیه کننده اجرایی و مجری طرح:علی میری رامشه.
نویسنده: سیدمهدی سجادپور، مدیرتولید و انتخاب بازیگر:محمدرضا عزت خانی، مدیرفیلم برداری:فرزام گل سفیدی، دستیار یک تصویر:رضاحسنی، مدیرصدابرداری: میثم یاردیلو، دستیار صدا:سهیل صفاری، گریم:بابک شعاعی، تدوین:محمد توکلی.
آهنگساز: بهزاد عبدی
صداگذاری: سید محمود موسوی نژاد اصلاح رنگ: سامان وفایی
سرپرست گروه کار گردانی: ایمان یزدی، مشاور رسانه ای:محدثه محمدزاده، طراح صحنه و لباس:مهناز غنی، مدیرتدارکات:روح الله خلجی، عکاس:عباس بغداد دره یٔی "

تیزر فیلم جدید علیرام نورایی منتشر شد

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_13318450"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7638549/13318450?width=400&height=300"></script></div>

ایمان قیاسی مجری برنامه عصر جدید ویدئویی از گفت‌وگوی خود با آریا عظیمی نژاد یکی از داوران این برنامه استعدادیابی درباره سخت گیری هایش برای اجرای شعبده بازان را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشت.

" آریا عظیمی نژاد و کچل کردن شعبده باز‌ها این قسمت هشتگ با حضور رفیق جان قدیمی و باحال و با صفا... بهمن ماه جذاب با شروع مرحله نیمه نهایی عصرجدید و بقیه ماجرا‌های جذاب دنبال کنید حتما عصرجدید رو شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲... در ضمن ممنون بابت تبریک هاتون برای تولد دخترم"

داور عصر جدید که با شعبده باز‌ها سر جنگ داشت

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_13318452"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7638549/13318452?width=400&height=300"></script></div>

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینمای ایران تصویری از خودش را در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش منتشر کرده و جمله‌ای انگیزشی را برای مخاطبانش نوشت.

" هیچ وقت سعی نکن کسی باشی که نیستی "

پست معنادار ارسلان قاسمی

سحر دولتشاهی بازیگر ایرانی تصویری از خودش در طبیعت بکر را به بهانه حضور فیلم «خط فرضی» در جشنواره فیلم فجر منتشر کرد.

" به بهانه حضور فیلم «خط فرضی» در جشنواره فجر فیلمی که دوسش دارم و کارگردانی که بسیار دوسش دارم، فرنوش صمدی عزیز. با بهترین آرزو‌ها برای تمام دوستان و همکارانم در خط فرضی "

پست جدید سحر دولتشاهی درباره حضور خط فرضی در جشنواره فیلم فجر

درپی فوت ابراهیم اثباتی هنرمند موسیقی و همسر نسیم ادبی، چهره‌های هنری کشور به ادبی تسلیت گفته و از این اتفاق ناگوار ابراز ناراحتی کردند.

عاطفه رضوی هنرمند سینما و تلویزیون کشور در صفحه مجازی اش نوشت:

" مرگ تو باور کردنی نیست
خواب تو.
حتا.
خواب تو باور کردنی نیست
در ذهن من عینیّتی سخت و شگفت انگیز دارد
مردی که با یک دست شمشیر
با دست دیگر ساز می‌زد..
نسیم عزیزم نمی‌دانم دل داغ خورده ات را چگونه تسلی دهم وقتی گفتن تسلیت برای خودم هم تسلی نیست.
دوست من دلت صبور و غرق در آرامش "

تسلیت عاطفه رضوی

میرطاهر مظلومی بازیگر ایرانی نیز نوشت:

" ابی عزیز موسیقیدان هنرمند مرد اخلاق مهربان، شریف، به میهمانی خدا رفتی شک نکن از تو میهمان جدید خدای مهربانی‌ها شایسته استقبال خواهد کرد. خداحافظ رفیق
نسیم ادبی عزیز منو در این غم جانکاه شریک بدون. تسلیت تسلیت "

تسلیت میرطاهر مظلومی

شبنم مقدمی بازیگر برجسته سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در پست مجازی خود در این باره نوشت:

" بی تردید، نام ِ دیگر سال ِ هزار‌وسیصدو‌نود‌و‌نه، هزار و سیصد و‌نود و مرگ است. سالی که تقریباً هر روزش با غم ِ از دست دادن ِ عزیزی از راه رسید و جگرخون مان کرد؛ و در سوم روز ِ بهمن ماهش، ابراهیم اثباتی نازنین پر کشید. جایش چه خالی...
تسلیت به نسیم ادبی عزیزم، تسلیت به جامعه‌ی موسیقی و تیٔاتر. تسلیت به خانواده‌ی محترم اثباتی ... کاش بشود صبر پیشه کرد. "

تسلیت شبنم مقدمی

ایرج نوذری چهره قدیمی سینمای ایران تصویری از خودش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و متنی را درباره ضرورت استفاده از فرصت‌ها و استعداد‌ها در طول زندگی منتشر کرد.

" من از کار‌هایی که کردم هیچ یک وقت پشیمان نمی‌شوم، اما از شانس‌هایی که برای انجام یک سری کار‌ها داشتم و هیچ کاری با آن‌ها نکردم پشیمانم.
کسی که این جمله را بیان کرده نمی‌دانم. اما خوب می‌دانم که ما در آینده بیشتر حسرت کار‌هایی را می‌خوریم که نکرده ایم، نه کار‌هایی را که انجام داده ایم. مسلماً تعداد شانس‌هایی که ما در زندگی نصیبمان می‌شود زیاد نیست. پس باید از همان شانس‌های کم هم بیشترین بهره را برد. ممکن است یک سری کار‌هایی را که انجام داده ایم بعداً بتوانیم جبران کنیم، اما شانس‌هایی را که از دست داده ایم را قطعاً نمی‌توانیم دوباره به دست آوریم. فرصت به مانند ابر مى‌گذرد، پس فرصت هاى نیک را غنیمت دانید "

پست ایرج نوذری

سپند امیرسیلمانی بازیگر طنزپرداز کشور با انتشار تصویری از خود در کنار حسن پورشیرازی و سعید امیرسلیمانی از پشت صحنه سریال «باخانمان» را منتشر کرد.

" از دیروز چندتا استورى گذاشتم که ناراحت کننده بود و احساس میکردم که نکنه باعث شده باشم دلتون بگیره، این عکس رو براى این میذارم که حالش خوبه، چون حال خودم توى عکس خوبه، چى از این بهتر که که وقتى مشغول کارى حالت کنار رفقاى درجه یک و کار بلدت خوب باشه و از کنارشون بودن لذت ببرى و این عکس هم که دیگه واویلا، چون کنار بابام و عمو حسن گرفتیمش
عکس از سریال باخانمان کارِ برزو نیک نژاد جان که یا عکس ننداخت یا ماسک رو از پیشونیش کشید تا زیر چونه! عکاس هم محمد تقوایی "

امیرسلیمانی ها در پشت صحنه باخانمان

انتهای پیام/

نظر شما