شناسهٔ خبر: 45250610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دختران فوتبال کرمان فاتح دیدارهای حساس لیگ برتر شدند

معصومه مومی‌وند

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی نمایندگان کرمان در دیدارهای حساس به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال زنان امروز(جمعه) برگزار شد و طی آن تیم‌های گروه اول و دوم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در مهمترین دیدار گروه اول تیم شهرداری بم میزبان سپاهان اصفهان بود. نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم مونا حمودی از بم دروازه حریف را باز کرد تا ضمن پیروزی تیم خود اولین شکست سپاهان در فصل جاری لیگ را هم رقم بزند. 

ذوب‌آهن که تا قبل از این هفته در جایگاه دوم گروه اول قرار گرفته بود به مصاف همیاری آذربایجان غربی رفت و با پیروزی ۶ بر صفر به صدر جدول رسید. 

ذوب‌آهن با ۱۴ امتیاز، شهرداری بم با ۱۳ امتیاز و سپاهان با ۱۳ امتیاز (تفاضل گل کمتر نسبت به بم) سه تیم برتر گروه اول هستند. 

در مهمترین دیدار گروه دوم هم شهرداری سیرجان و وچان کردستان به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه برابر هم قرار گرفتند. نیمه اول این دیدار با تک گل وچان به پایان رسید. نیمه دوم هم با گلزنی تیم کردستان دنبال شد اما شاگردان مریم جهان‌نجاتی در سیرجان موفق شدند بازی را به تساوی ۲ بر ۲  بکشانند. در ادامه گل‌به‌خودی بازیکن وچان باعث شد تا حریف ۳ بر ۲ پیروز میدان شود. 

 در دیداری دیگر ملوان بندرانزلی میزبان پالایش گاز ایلام بود که به دلیل ناهماهنگی‌های قبل از بازی در مورد زمین، مسابقه با تاخیری دو ساعته آغاز شد و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در آخرین دیدار این گروه سارگل بوشهر و قشقایی شیراز به مصاف هم رفتند که تیم بوشهر با ۶ گل پیروز شد.  

تیم شهرداری سیرجان با ۲۲ و وچان با ۱۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم گروه دوم قرار دارند. 

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است: 

گروه اول 

شهرداری بم ۱ - صفر سپاهان اصفهان 

ذوب‌آهن اصفهان۶ - صفر همیاری آذربایجان غربی 

گروه دوم 

وچان کردستان ۲ - ۳ شهرداری سیرجان 

ملوان بندرانزلی صفر - صفر پالایش گاز ایلام 

سارگل بوشهر ۶ - صفر قشقایی شیراز 

انتهای پیام

نظر شما