شناسهٔ خبر: 45248425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تامین آب ۵۰ واحد صنایع سیمان‎‌بر کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شد

گروه استان‌ها- معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین آب ۵۰ واحد صنایع سیمان‎‌بر از جمله تیرچه و بلوک بعد از ۳۰ سال تعیین تکلیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی اقدامات لازم برای احداث مجتمع گلخانه ای در استان را انجام می‌دهد‌.

وی با تاکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی موظف بوده برای احداث‌ مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان بویراحمد پیگیری‌های لازم را انجام دهد، عنوان کرد: تامین سوخت یک واحد مرغداری در شهرستان کهگیلویه، حل و فصل مسائل و مشکلات کارخانه سیمان مارگون و حل مشکلات تسهیلات واحد تولید دستمال کاغذی در گچساران نیز اجرایی شده است.

راهکار مسئولان صنعتی برای هپکو چیست؟ / از خرید تضمینی محصول تا عقد "تولید زیرکلید"

صمیمی‌دوست با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به راه اندازی فاز دوم کارخانه آجر دهدشت در این نشست بررسی شد، افزود: مسائل و مشکلات مربوط به مالیات شرکت نوشاب پریس (‌تولید آب معدنی‌) نیز برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

صمیمی‌دوست از عدم همکاری برخی بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید انتقاد کرد و گفت: بدون شک بدون همکاری و تعامل بانک‌ها امکان بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل وجود ندارد.

انتهای پیام/542/ ز

برچسب‌ها:

نظر شما