شناسهٔ خبر: 45247315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

راه ارتباطی قاضی خان- بدره در ایلام تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: راه ارتباطی قاضی خان- بدره به طول ۱۳ کیلومتر تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، علی اصغر کاظمی از افتتاح راه ارتباطی قاضی خان- بدره تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: احداث این راه ارتباطی یکی از پروژه‌های مهم ایلام است که مسیر ارتباطی دو شهرستان سیروان و بدره را بیش از ۱۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که شش کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان تکمیل شده است، افزود:  حجم عملیات راه سازی در هفت کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۰۰ متر حفاری و تکمیل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به احداث پل بزرگ جابر در این مسیر با هشت دهنه ۲۰ متری، یادآور شد: حدود ۲۰ پل دیگر در مسیر احداث، عملیات روسازی مسیر تکمیل شده و هم اکنون سه کیلومتر نیز از این محور آسفالت شده و آسفالت مابقی مسیر نیز با مساعد شدن شرایط جوی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: با تکمیل این پروژه راه‌سازی بین چرداول به سیروان (سرتنگ- هلسم) این مسیر تبدیل به محور دوم ارتباط استان‌های کرمانشاه به جنوب استان ایلام و استان خوزستان خواهد شد.

نظر شما