شناسهٔ خبر: 45246978 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد اسلامی: ترامپ در کمال خواری رفت و ایران پیروز شد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به پایان خفت بار ترامپ و پیروزی ایران و محور مقاومت اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطینی گفت: مواضع «بلینکن» وزیر خارجه آمریکا سیلی به کسانی بود که به دولت‌های آمریکا دلخوش کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: اینکه «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفت که قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است و آمریکا این موضوع را به رسمیت می‌شناسد، سیلی محکم بر صورت کسانی است که به دولت‌های آمریکا دلخوش کرده اند.

شهاب تاکید کرد: این اظهار نظر به مثابه سیلی بر همه دلخوش کنندگان به تغییر ریشه‌ای در سیاست آمریکا در قبال فلسطین و به صورت سازشکاران است.

این رهبر ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: باید به پایداری ملت فلسطین تکیه شود. دولت آمریکا باید از دولت ترامپ که رفت، درس بگیرد. هر اندازه که به دنبال تحمیل اشغالگری به عنوان امر واقع شده باشند در عمل راه به جایی نخواهد برد  شکست همراهش خواهد شد و حق به صاحبان حق بازخواهد گشت.

شهاب گفت:  جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات و زورگویی‌های ترامپ مانند تحریم‌های متوالی و تلاش برای نابودی این کشور و محاصره آن در امان نماند؛اما ترامپ رفت و ایران در برابر تحریم، فشار و جنگ اقتصادی که علیه این کشور و محور مقاومت به راه افتاده بود، پیروز شد.

شهاب با اشاره به اینکه ترامپ 500 میلیارد دلار از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به زور گرفت، افزود: کشورهای عربی موسوم به میان رو هم از دست ترامپ در امان نماندند و ترامپ به چپاول آنها پرداخت و حدود 500 میلیارد دلار از آنها گرفت.

وی خاطر نشان کرد: سال‌های باج‌خواهی و تجاوز، شاخصه اصلی دوران حکومت ترامپ در برخورد با کشورهای عربی موسوم به میانه‌رو بود.

شهاب تاکید کرد: ترامپ به دنبال نابودی آرمان فلسطین بود و فشارهای زیادی برای به زانو درآوردن ملت فلسطین و سوق دادن آن به تسلیم انجام داد اما ملت فلسطین استوار ماند و بر احقاق حقوق خود اصرار کرد.

وی در پایان بیان کرد: در نهایت ترامپ رفت و آرمان فلسطین ماند. ترامپ رفت و ایران در برابر تحریم‌ها، فشار و جنگ اقتصادی ترامپ علیه ایران پیروز شد. اقدامات ترامپ علیه ایران، مقاومت و کشورهای منطقه ناکام ماند و در نهایت پیروزی نصیب ما شد و ترامپ در کمال خواری و خفت رفت.

انتهای پیام/

نظر شما