شناسهٔ خبر: 45245540 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جنگ لوهانسک و ریوآوه برای تصاحب پسر ایرانی

خبرنگار اوکراینی ادعا کرده که توافق زاهدی با لوهانسک اوکراین غیر قانونی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  انتقال شهاب زاهدی لژیونر فوتبال کشورمان از المپیک درگیر یک سری مشکلات شده و  همین موضوع باعث ایجاد بحث‌هایی بین باشگاه‌های زوریا لوهانسک اوکراین و ریوآوه پرتغال شده است.

۲ تیم به زاهدی پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی داده اند؛ در حالی که هم باشگاه المپیک خواستار این است که زاهدی به ریوآوه پرتغال برود و هم یک خبرنگار اهل اوکراین، ادعا کرده که پیشنهاد زوریا لوهانسک اوکراین غیر قانونی است.

به نقل از سایت چمپیون، یک خبرنگار اوکراینی به نام «ایگور بورباس» اظهار کرد: توافق  شهاب زاهدی با زوریا قانونی نبوده است؛ زیرا این انتقال در یوفا ثبت نشده و اعتباری هم ندارد.

او همچنین نوشت: زوریا حاضر شده است برای ستاره ایرانی ۳۰۰ هزار یورو به المپیک پول بدهد؛ اما بدون درصد فروش مجدد این بازیکن که باشگاه المپیک این پیشنهاد را قبول نکرده است.

او در خصوص درآمد زاهدی در زوریا هم اعلام کرد: این باشگاه با بازیکن ایرانی بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار یورو به توافق رسیده است.

سایت چمپیون اوکراین نوشت: پیشنهاد مالی ریوآوه پرتغال به زاهدی کمتر از ۱۲ هزار یورو خواهد بود؛ اما پذیرفته است که ۳۰ درصد از فروش بعدی ستاره ایرانی را به باشگاه المپیک بدهد.

تیم فوتبال ریوآوه در فصل گذشته مهدی طارمی را  داشت که توانست با فروش او به تیم پورتو، سود زیادی به دست آورد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما