شناسهٔ خبر: 45245329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

شکست لیورپول پس از ۶۸ بازی

لیورپول پس از ۶۸ بازی، سرانجام طعم شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس را چشید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی که این روز‌ها نتایج خوبی را کسب نکرده است، در ورزشگاه آنفلید میزبان برنلی بود که این بازی در نهایت با تک گل دقیقه ۸۳ اشلی بارنز به سود برنلی به پایان رسید. لیورپول هم اکنون با ۳۴ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد.
****
مرحله دوم جام حذفی اسپانیا - کوپا دل ری؛ با برگزاری دو بازی ادامه یافت که بارسلونا با پیروزی ۲ به صفر مقابل کُرنِیا به مرحله بعدی صعود کرد. این بازی در ۹۰ وقت معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما عثمان دمبله و مارتین برِیت وِیت با گلزنی در وقت‌های اضافی سبب صعود بارسا شدند. ضمن اینکه میرالم پیانیچ و عثمان دمبله دو پنالتی بارسلونا را هم به هدر دادند..
در دیگر بازی دیشب، بیلبائو ۲ به ۱ ازسد ایبیسا گذشت و صعود کرد. روبن گارسیا و اونای نونِز برای بیلبائو و خاوی پرز برای ایبیسا گلزنی کردند.

***
در آخرین بازی‌های هفته نوزدهمِ لیگای اسپانیا، تیم صدرنشین اتلتیکو مادرید ۲ به ۱ از سد ایبار گذشت و ۴۴ امتیازی شد. لوئیس سوارز هر دو گل اتلتیکو را در این بازی به ثمر رساند. همچنین دیمیتروویچ یک بار موفق به گلزنی برای ایبار شد..
در همین چارچوب، دیدار والنسیا با اوساسونا به تساوی ۱ - ۱ انجامید.
***
و .. سرانجام، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، لاتسیو ۲ به ۱ از سد میهمانش پارما گذشت و به مرحله بعدی راه یافت. مارکو پارولو و سیمونه کولومبی - بازیکن حریف - برای لاتسیو در این بازی گلزنی کردند. تک گل پارما را نیز والنتین میهایلا به ثمر رساند.

برچسب‌ها:

نظر شما