شناسهٔ خبر: 45245067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری در ۶ فروردین/ دوشنبه آخرین مهلت اعلام نامزدی

آتنا خلیلی

فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد ، انتخابات طبق تاریخ تعیین شده برگزار می شود و ششم بهمن آخرین مهلت اعلام نامزدی در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری جلسه ای را به صورت آنلاین برگزار کرد. با توجه به اینکه فدراسیون جهانی وزنه برداری درگیر حواشی زیادی از جمله فساد مالی  و دوپینگ سیستماتیک رییس قبلی خود شده بود، تصمیم گرفته شد که با اصلاح اساسنامه فدراسیون جهانی و سپس برگزاری انتخابات، وضعیت مدیریت این فدراسیون به روال طبیعی برگردد. تعیین تکلیف اساسنامه و برگزاری انتخابات قرار بود در ماه مارس انجام شود اما اکنون تغییراتی ایجاد شده است.


طبق اعلام فدراسیون جهانی، زمان کنگره برای تعیین تکلیف اساسنامه فدراسیون جهانی تغییر کرده و  ۲۹ و ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۹ و ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می شود. 
مایکل ایرانی رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری در مورد تغییر زمان برگزاری کنگره اصلاح اساسنامه گفت: می خواهیم اطمینان حاصل شود که ورزشکاران و فدراسیون های عضو زمان کافی برای ارائه پیشنهادات و اظهار نظر در مورد آنها را دارند و زمان کافی داریم تا قبل از المپیک توکیو اصلاحاتی را انجام دهیم.

کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هم همانطور که برنامه ریزی شده بود در  ۲۶ و ۲۷ مارس ۲۰۲۱(۶ و ۷ فروردین ۱۴۰۰) برگزار می شود. 
افرادی که تمایل دارند تا کاندیدا شوند، تا ۲۵ ژانویه (شش بهمن) فرصت دارند تا اعلام کاندیداتوری کنند.

انتهای پیام 

نظر شما