شناسهٔ خبر: 45244896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی باشگاه سابق طارمی برای زاهدی

باشگاه ریوآوه پرتغال پیشنهادی ۳۰۰ هزار یورویی برای جذب شهاب زاهدی به باشگاه المپیک اوکراین داده است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سایت «sportarena» خبر داد باشگاه ریوآوه که سال گذشته مهدی طارمی دیگر مهاجم ایرانی را در اختیار داشت و سود خوبی از انتقال او به دست آورد، یکی از مشتریان شهاب زاهدی است.

بر اساس این گزارش ریوآوه پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی به علاوه ۳۰ درصد از فروش بعدی زاهدی را به باشگاه المپیک دونتسک اوکراین داده است که البته گفته می‌شود با مخالفت مدیران باشگاه اوکراینی مواجه شده است.

شهاب زاهدی مهاجم المپیک دونتسک عنوان بهترین بازیکن این تیم در سال ۲۰۲۰ را به دست آورد. این مهاجم ایرانی که سال ۲۰۱۹ به المپیک پیوسته بود با زدن هشت گل در ۱۱ بازی آقای گل نیم‌فصل لیگ برتر اوکراین شد.

قیمت شهاب زاهدی در بازار نقل‌وانتقالات اروپایی در کمتر از یک سال حضورش در المپیک دونتسک از ۱۰۰ هزار یورو به ۵۰۰ هزار یورو افزایش یافت. این باشگاه اوکراینی برای فروش مهاجم ایرانی‌اش در ژانویه قیمت یک میلیون یورویی تعیین کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما