شناسهٔ خبر: 45244430 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مهدی فیوضی:

فیلم‌هایی با محوریت مدافعان حرم در اکران حمایت نمی‌شوند + صوت

حوزه / یک کارگردان سینما و تلویزیون گفت: آثاری که در آنها موضوعاتی چون مدافعان حرم مدنظر قرار می گیرد، متاسفانه شرایط خوبی در اکران ندارند.

صاحب‌خبر -

مهدی فیوضی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه فیلم سینمایی «جشن تولد» اکران خوبی نداشت، اظهار کرد: این فیلم سینمایی درباره مدافعان حرم بود و در شرایطی بسیار سخت در کشور سوریه ساخته شده بود، اما متاسفانه همکاری خوبی در اکران این فیلم به عمل نیامد. این فیلم که پخش آن را حوزه هنری بر عهده داشت می‌توانست در کشورهای منطقه به ویژه سوریه نمایش گسترده‌ای داشته باشد، اما در همان کشور نیز شاهد اکران بسیار محدود این فیلم بودیم.

وی افزود: صاحب این کار انجمن سینمای دفاع مقدس و فارابی بودند، البته چند بخش خصوصی نیز در کار مشارکت داشتند، اما جدا از ساخت من حمایت دیگری را برای این فیلم سینمایی شاهد نبودم، درحالی‌که «جشن تولد» تا به حال چندین بار از تلویزیون پخش شده و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است، پس چرا باید چنین کاری امکان نمایش خوب را نداشته باشد.

این کارگردان در پایان تصریح کرد: عدم حمایت از فیلم‌هایی که موضوع استراتژیک دارند را نشئت گرفته از ناآگاهی، بی بصیرتی می‌دانم، هرچند ممکن است اهداف معاند نیز وجود داشته باشد. مجموع این عوامل سبب شده آثاری که در آنها سعی می‌شود موضوعاتی چون؛ مدافعان حرم مد نظر است، کمتر دیده شوند.

انتهای پیام

نظر شما