شناسهٔ خبر: 45244205 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه(س):

همکاری کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) در کمک مومنانه به کارتن‌خواب‌ها/ برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه فجر

حجت‌الاسلام والمسلمین ستاری گفت: کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) در کمک مومنانه به کارتن‌خواب‌ها در دوره شیوع ویروس کرونا همکاری داشته و در جدیدترین نوبت، در ایام فاطمیه، هزار پرس غذای گرم میان این افراد توزیع شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان  با بیان اینکه برگزاری مطلوب نماز جماعت و مجالس روضه و عزاداری در ایام فاطمیه بار دیگر عزم جدی مسجدی ها در تعظیم شعائر دینی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی را نشان داد، اظهار کرد: اجتماع فاطمیون با محوریت مساجد کیانشهر و با مشارکت هیئت های مذهبی و با رعایت کامل فاصله اجتماعی در این منطقه از شهر تهران برگزار شد.

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر افزود: کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) این مسجد نیز در آماده سازی این مسجد برای برگزاری برنامه های مختلف نقش دارد، ضمن اینکه در کمک مومنانه به کارتن خواب ها در دوره شیوع ویروس کرونا همکاری داشته و در جدیدترین نوبت در ایام فاطمیه، هزار پرس غذای گرم میان این افراد توزیع شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) همچنین در شناسایی نیازمندان و افرادی که در دوره شیوع ویروس کرونا بی کار شدند یا درآمدشان کاهش یافته است، و طی این مدت، 40 خانواده جدید را خیریه مسجد حضرت رقیه (س) معرفی کرده است، گفت: اعضای این کانون همچنین در جمع آوری کمک های مردمی و تهیه برخی از اقلام از دستگاه های مختلف نیز همکاری دارد و در مجموع بیش از هزار و ۲۰۰ بسته ارزاق طی سال جاری از سوی این مسجد و به همت هیئت امنا، بچه های بسیج و کانون فرهنگی هنری میان نیازمندان توزیع شد.

 

ستاری اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری آل نبی(ع) مسجد جامع حضرت رقیه (س) مسابقه کتابخوانی را نیز به مناسبت دهه فجر برگزار می کند که به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی در پیام رسان های سروش و گپ و همچنین از طریق توزیع منبع این مسابقه در دفتر این کانون، سوالات و پاسخنامه در اختیار مردم قرار می گیرد. در شب 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در جشنی که به همین مناسبت در این مسجد برگزار می شود به پنج نفر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

پایان پیام/397

نظر شما