شناسهٔ خبر: 45244145 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لزوم رفع کمبودهای اورژانسی آزادراه تهران-شمال

پارمیس طهماسب‌زاده

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به یکی از معضلات فوری سازمان اورژانس گفت: خواهش ما این است که به نیاز های آزادراه تهران شمال رسیدگی و از نظر مکان هایی که به پایگاه و نقاط فرود بالگرد نیاز است بررسی شود. 

صاحب‌خبر -

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: واحدی به نام کمیسیون ایمنی راه ها وجود دارد و همه سازمان ها موظف هستند پیشنهادات خود در خصوص ایمنی راه ها را به این کمیسیون انتقال دهند. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یکی از معضلاتی که به صورت فوری با آن روبه رو هستیم، شرایط و نیاز امدادرسانی های احتمالی در آزادراه تهران-شمالی است که جدیدا باز شده، است که همکاران اورژانس کارشناسی کردند و نیازهای راه مشخص شد. 

وی افزود: مواردی که کارشناسی شده به کمیسیون ایمنی راه ها منتقل شده است و خواهش ما این است که به نیازهای آزادراه تهران شمال رسیدگی و مکان هایی که به پایگاه و نقاط فرود بالگرد نیاز است، بررسی شود. 

خالدی با تاکید بر اینکه حادثه خبر نمی کند و ممکن است در هر کجای این محور حادثه رخ بدهد، گفت: شرایط برای اورژانس متفاوت است و دسترسی برای اورژانس باید به گونه ای فراهم شود که اگر در هر نقطه ای از مسر تصادف رخ داد بتواند نهایتا در مدت زمان کمتر از 14 دقیقه بر بالین مصدوم حاضر شود. در محور تهران-شمال همچنان این اتفاق رخ نداده است و امیدواریم که اتفاق بیفتد. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: ممکن است که نیاز باشد در ناحیه ای از محور اتوبوس آمبولانس مستقر شود، پس باید امکان چرخش اتوبوس به سمت هر دو جهت مختلف محور هم وجود داشته باشد، به همین جهت در خواست های خود را به کمیسیون ایمنی راه ها ارائه کرده ایم که برخی از آن ها صورت گرفته است و برخی دیگر از مسایل باید پیگیری شود.

انتهای پیام 

نظر شما