شناسهٔ خبر: 45244059 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امروز طی مراسمی؛

برترین‌های پانزدهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» معرفی می‌شوند

مراسم اختتامیه مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان فجر تلاوت امروز، سوم بهمن‌ماه با حضور جمعی از چهره‌های مختلف فرهنگی، خادمان قرآن کریم، هنرمندان و ورزشکاران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه مرحله نهایی جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی با عنوان فجر تلاوت امروز، سوم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ با حضور جمعی از چهره‌های مختلف فرهنگی، مسئولان امور قرآنی، نخبگان، خیرین، خادمان قرآن کریم، هنرمندان و ورزشکاران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

در ابتدای این مراسم، نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی به‌عنوان راه‌یافتگان به مرحله فجر تلاوت(مرحله فینال) با هم رقابت می‌کنند و در پایان، برگزیدگان بخش‌های مختلف و نفر برگزیده بخش بین‌الملل جشنواره، معرفی و تجلیل می‌شوند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تنها صد و پنجاه نفر مخاطب حضوری برای مراسم اختتامیه دعوت شده‌اند و مراسم فینال فینالیست‌ها با حداقل تعداد افراد برگزار می‌شود.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از سخنرانان این مراسم خواهد بود. همچنین در این دوره یکی از قاریان بین‌المللی به عنوان میهمان خارجی به صورت مجازی تلاوت خواهد داشت.

برگزیدگان این دوره نیز لوح تقدیر، یک جلد قرآن نفیس و وجه نقدی بین ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد و به برگزیدگان بین‌المللی هزار دلار اعطا می‌شود.

این جشنواره از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و صفحه اینستاگرامی خبرگزاری ایکنا(زنده) پخش می‌شود.

پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی مجموعا در ۱۰۹ شهر کشور برگزار و قاریان شاخص و استانی در آن حضور پیدا کردند.

این جشنواره به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب الزمانی تهران واقع در تقاطع خیابان مولوی و خیابان ولیعصر(عج) اجرا می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما