شناسهٔ خبر: 45243664 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدام غیربهداشتی زن چینی در آسانسور!

زن چینی با اقدام مشمئزکننده و غیربهداشتی خود خشم کاربران در این کشور را برانگیخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما نیز با افراد بی فرهنگی که اقدام به پرتاب آب دهان در خیابان یا مکان‌های عمومی می‌کنند مواجه شده باشید. اقدام غیربهداشتی و خطرناکی که سلامت جسمی و روانی جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام مشمئزکننده و غیربهداشتی یکی از همین افراد در کشور چین را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو یک زن سالخورده چینی در آسانسور ساختمانی در این کشور اقدام به پرتاب خلط خودروی درب آسانسور می‌کند.

بیشتر بخوانید

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته داخل آسانسور تهیه شده چگونگی اقدام این زن در کابین آسانسور را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن پس از بستن شدن درب آسانسور ابتدا چند بار در کف دست خود آآب دهان پرت کرده و سپس آن را به سمت درب آسانسور پرتاب می‌کند. او سپس کمی به درب آسانسور نزدیک شده و مستقیما به آن آب دهان پرتاب می‌کند.

این اتفاق روز جمعه در یک مجتمع مسکونی در «لیشان» واقع در جنوب غربی استان سی چوان رخ داد.

اقدام این زن سالخورده در حالی در شبکه‌های اجتماعی چین خبرساز شد که به تازگی ثبت بیش از ۱۰۰ مورد جدید از ابتلای شهروندان این کشور به کرونا گزارش شده است. انتشار این ویدئو خشم کاربران در این کشور را برانگیخت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این زن یک شیطان است. او باید به خاطر انتشار ویروس دستگیر شود.»

<div id="video-display-embed-code_13307823"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7636067/13307823?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما