شناسهٔ خبر: 45243433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عادی انگاری پیک جدید ابتلا به کرونا را در اصفهان بوجود می آورد

استاندار اصفهان گفت: مهم‌ترین مساله و بیشترین نگرانی ما عادی انگاری و ساده انگاری جامعه نسبت به کرونا و بی تفاوتی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که این خطر باعث به وجود آمدن پیک جدید خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن جلسات استانداری افزود: مسؤولان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان تمامی هم و غم خود را به سمت آموزش مقابله با کرونا سوق دهند، در صورتی که ویروس انگلیسی در کشور شیوع پیدا کند با وضعیت بدتری مواجه خواهیم شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: مردم استان اصفهان دارای فرهنگ و فهم بالایی هستند که باید از این ظرفیت در جهت استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود.

رضایی تصریح کرد: مسئولان باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشند همچنین باید بیش از پیش تمهیدات زندگی با کرونا بین مردم به وجود بیاید.

استاندار اصففهان با تاکید بر اینکه عادی انگاری خطر بسیار بزرگی است، ادامه داد: صداو سیما و اصحاب رسانه در استان بر روی این موضوع کار کنند چرا که کرونا هنوز تمام نشده است.

وی با بیان اینکه حفظ جان مردم از اهم واجبات است، اظهار کرد: در تمامی دنیا اصل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ با آب و صابون است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما