شناسهٔ خبر: 45242581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

حسینی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

امور فرهنگی باید در اولویت بیشتر قرار گیرد

جلسه شورای معاونین فرهنگی، با محوریت سه موضوع بررسی وضعیت برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان با توجه به شرایط کرونا، ارائه گزارش از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و همچنین تقدیرازمعاون سابق دانشجویی فرهنگی دانشکده داروسازی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا اصفهان، حسینی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این جلسه گفت: ما باید در حوزه دانشجویی اولویتمان امورفرهنگی باشد و نباید از دغدغه‌های فرهنگی فاصله بگیریم که این امر موجب آسیب‌های غیرقابل جبرانی خواهد شد.

وی ادامه داد: نباید به خاطر وجود شرایط کرونایی و  اینکه ما به سمت مجازی شدن پیش رفته‌ایم ، فعالیت‌ها را کاهش داد به این دلیل  که دانشجو به شکل فیزیکی حضور ندارد بلکه باید بدانیم  که دانشجوها پیگیر برنامه‌های ما هستند و فقط شکل حضورشان تغییر کرده است.

همچنین  ما باید برای افزایش فعالیت‌ها و همچنین بهبود کیفی آنها پاسخی درخور داشته باشیم.  ما تجربه شرایط این‌چنینی را نداشته‌ایم و برای شرایط جدید، بیش از پیش نیاز به همفکری و کار مدوام داریم.

حسینی بیان کرد: ما حتی در حوزه آموزش هم با سطح ایده‌ال فاصله داریم و با بررسی‌های انجام شده، دانشجویان در این زمینه‌هم  مشکلاتی دارند که بایستی با همت و همدلی این مشکلات را کاهش داد. 

در ادامه این جلسه هر کدام از معاونین فرهنگی دانشکده‌ها به ارائه گزارش عمکرد خود در این دوران پرداخته و همچنین ایده‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در خصوص یکی از مباحث این جلسه، مبنی بر در خواست دانشجویان برای برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی مقرر شد  یک تیم بررسی شامل معاونین دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و...تشکیل و آیین‌نامه‌ای متمرکز با توجه به شرایط هر دانشکده تببین و بر اساس دستورات و پروتکل‌های بهداشتی عمل شود.

و در پایان از معاون فرهنگی دانشجویی سابق دانشکده داروسازی این دانشگاه به پاس زحمات‌شان تقدیر شد.

نظر شما