شناسهٔ خبر: 45242526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مقتدی صدر: اجازه بازگشت تروریسم و انفجار را نمی‌دهیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- در پی وقوع دو انفجار انتحاری در پایتخت عراق، رهبر جریان صدر تاکید کرد که اجازه نمی دهند تروریسم و انفجار به این کشور بازگردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر شامگاه امروز (پنج شنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: جانم فدای وطن؛ به تروریسم، انفجار، خودروهای بمب گذاری شده و کمربندهای انفجاری اجازه نمی دهیم که بازگردند.

صدر در ادامه پیام توییتری خود افزود: همه ما سربازان وظیفه هستیم؛ خواه این کار تروریست ها، اشغالگران، خارجی ها یا فاسدان باشد؛ وطن ما از همه چیز گرانبهاتر است.

این در حالی است که صبح امروز دو انفجار انتحاری در میدان «الطیران» در مرکز شهر بغداد روی داد و سرلشکر «خالد المحنا»، سخنگوی وزارت کشور عراق نیز در رابطه با جزئیات این حمله تروریستی تاکید کرد که عامل انتحاری نخست پس از آن که تظاهر کرد که بیمار است و مردم دور وی جمع شدند، خود را منفجر کرده در حالی که عامل انتحاری دوم نیز پس از تجمع مردم برای انتقال مجروحان، دست به کار مشابهی زده است.

در همین حال، «حسن التمیمی»، وزیر بهداشت و محیط زیست عراق نیز عصر امروز اعلام کرد که آمار قربانیان دو انفجار انتحاری میدان الطیران به ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی افزایش یافته که ۳۶ تن از آنها در بیمارستان های شهر بغداد تحت درمان هستند در حالی که مجروحان دیگر ترخیص شدند.

خبر اصلی را در واع ببینید

نظر شما