شناسهٔ خبر: 45242037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- اجرای طرح کمربند حفاظتی زمینهای ملی در باخرز، توزیع ۶۰ تن روغن نباتی در تربت‌حیدریه و اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر به کودکان معلول و نیازمند مشهدی عناوین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی است.

صاحب‌خبر -

باخرز- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باخرز از اجرای طرح کمربند حفاظتی زمینهای ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در محدوده روستاهای بائی و سنقرآباد با هدف ممانعت از تصرف، تخریب و تجاوز به زمینهای ملی در وسعت حدود هشت کیلومترمربع اجرا شد. هادی مجدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:به همین منظور ۴۷۰ میلیون ریال  از محل اعتبارات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باخرز تامین و هزینه شده است.

تربت‌حیدریه - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت‌حیدریه گفت: ۶۰ تن روغن نباتی جامد و مایع برای تامین نیاز و جلب رضایت مردم، حفظ تعادل و کنترل بازار در این شهرستان توزیع شد. محمد اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این حجم روغن با نرخ طرح تنطیم بازار در ۱۵۰ فروشگاه‌ منتخب در حال انجام است. 

مشهد- رییس بهزیستی مشهد گفت: شهروندان نیکوکار ۵۰ دستگاه ویلچر به کودکان معلول نیازمند زیر پوشش بهزیستی در این شهرستان اهدا کردند. غلامرضا خالدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هزینه این اقدام نیکوکارانه را ۷۵۰ میلیون ریال ذکر و تاکید کرد: اگر کمکهای هموطنان نیکوکار نباشد اداره معیشت و تامین نیازهای مددجویان بهزیستی بسیار دشوار است زیرا اعتبارات سازمان بهزیستی کافی نیست. 

نظر شما