شناسهٔ خبر: 45241378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

۲۵ خودرو در محورهای برف‌گیر استان سمنان گرفتار شدند

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه علیرغم هشدارها ۲۵ خودرو در محورهای برف‌گیر استان گرفتار شدند، گفت: امدادرسانی به خودروها همچنان باقوت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی شامگاه پنج‌شنبه به‌صورت ویدئوکنفرانسی به رسانه‌ها اعلام کرد علیرغم هشدارها مبنی بر عدم حضور در محورها و گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان شاهد درراه ماندن ۲۵ خودرو تاکنون بودیم، ابراز داشت: اقدامات لازم برای گشایش مسیرها و همچنین امدادرسانی به سایر خودروهای احتمالی گیر افتاده در برف و کولاک همچنان ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه از هم استانی‌ها و هم‌وطنان درخواست می‌شود تا عادی شدن شرایط از حضور در محورهای برف‌گیر استان سمنان به‌طور جد خودداری کنند، افزود: سامانه تلفنی ۱۴۱ و یا آدرس الکترونیکی www.۱۴۱.ir وضعیت راه‌ها را اعلام می‌کند که هم‌وطنان از این طریق نسبت به باز بودن مسیرها می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه هم‌زمان با هشدارهای هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف نیروهای راهداری مستقر شدند، ابراز داشت: اگرچه عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی در محورهای خطرآفرین به انجام رسید اما بهتر است رانندگان هشدارهای راهداری را جدی بگیرند.

منصور کیایی ضمن بیان اینکه ۲۲۰ کیلومتر راه‌های استان شن و نمک‌پاشی شده است، اضافه کرد: رانندگان در صورت الزام به سفر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را با خود همراه داشته باشند و حداقل امکان از تردد شبانه در جاده‌ها پرهیز کنند.

نظر شما