شناسهٔ خبر: 45240861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خرم‌آباد تأکید کرد:

توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب‌شناسی و دفع توطئه‌های دشمنان

مهران مریدی

فرماندار خرم‌آباد بر توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب‌شناسی و دفع توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

جعفر طولابی دوم بهمن‌ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم‌آباد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه جوانان، افزود: دشمن در هدف قرار دادن جوانان در حوزه‌های مختلف تلاش‌های زیادی داشته است.

وی ادامه داد: در این راستا باید توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب‌شناسی و دفع توطئه‌های دشمنان داشته باشیم.

طولابی با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های زیرمجموعه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان از مسئولین این کمیته‌ها خواست با برگزاری جلسات و طرح موضوعات مربوطه، مطالعه و آسیب‌شناسی مسائل نسبت به انعکاس نتایج به این ستاد جهت تصمیم‌گیری اقدام کنند.

فرماندار مرکز لرستان از دستگاه‌های فرهنگی نظیر آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی در حوزه مسائل فرهنگی خواست اقدامات لازم فرهنگی را با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی اجتماعی را در طول سال انجام و گزارش عملکرد را به این ستاد ارایه کنند.

وی در ادامه توسعه امکانات ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان را گامی مهم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و از اداره ورزش و جوانان و ارگان‌های ذیربط خواستار توجه بیشتر به توسعه امکانات ورزشی در شهر و روستاهای تابعه این شهرستان شد.

طولابی با برشمردن خانواده به عنوان بستر اصلی توسعه جامعه از کمیته امداد و بهزیستی شهرستان خواست ضمن شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات و اولویت‌بندی اقشار آسیب‌پذیر در جهت توانمندسازی این خانواده‌ها اقدامات لازم را بعمل آوروند.

وی در ادامه خواستار تسهیل در روند اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان شد و به ارایه آموزش‌های لازم در زمینه‌های شغلی و زندگی به متقاضیان تاکید کرد.

فرماندار مرکز استان در آستانه دهه مبارک فجر خواستار برگزاری باشکوه مراسم و برنامه‌های متنوع برای جوانان با رعایت شرایط کرونایی شد.

وی در انتها بر شناسایی استعدادهای نهفته جوانان شهرستان و کمک در جهت رشد و بالندگی این استعدادها در حوزه‌های آموزشی، تحصیلی، هنری و ورزشی تاکید کرد و جوانان شهرستان را انسان‌هایی شریف و باانگیزه بالا برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما