شناسهٔ خبر: 45240755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

درگذشت مهرداد میناوند تکذیب شد

اقتصاد نیوز

رئیس بخش ICU بیمارستان لاله تهران درگذشت مهرداد میناوند را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دکتر امیرحسین لطفی رئیس بخش ICU بیمارستان لاله تهران  درباره آخرین وضعیت مهرداد میناوند، اظهار کرد: همه مردم ایران ارزشمند و سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شوند و بنابراین اقدامات درمانی برای همه به یک شکل انجام می‌شود. آقای میناوند هم به سبب بیماری کرونا و طوفان التهابی که در بدنشان ایجاد شده، بیماریشان وخیم است و درگیری ریه زیادی دارند.

وی افزود: همه اقدامات پیشرفته درمانی طبق پروتکل‌های استاندارد وزارت بهداشت برای ایشان درحال انجام است اما طبیعتا به خاطر شدت بیماری ریوی که دارند وضعیت خوبی متاسفانه ندارند و درگیری ریه زیاد است. از نظر طبقه بندی وضعیت شان بسیار وخیم محسوب می‌شود.

XSSnkLUfNXPF

دکتر لطفی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه ایشان خیلی دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و زمانی که مراجعه کردند درگیری ریه ایشان بیش از ۸۰ درصد بود و از طرف دیگر طوفان التهابی شدیدی در بدنشان به راه افتاده بود. لذا درمان‌ها سخت جواب می‌دهند و به همین خاطر درمانشان را وخیم و شاید بسیار وخیم کرده است. درمان‌ها درحال انجام است و به خاطر اینکه سطح اکسیژن بدنشان پایین است، ما با داروهای بیهوشی، او را بیهوش کرده‌ایم تا اکسیژن رسانی خون را بهتر انجام بدهیم و بتوانیم وضعیتشان را کمی کنترول کنیم. مثل همه بیماران از خدا می‌خواهیم که کمک کند تا درمان‌هایی که برای همه از جمله ایشان انجام می‌شود، موثر و مفید باشد.

او با رد شایعه فوت مهرداد میناوند که در شبکه های اجتماعی مطرح شده گفت: میناوند در قید حیات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می‌خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند و به کرات دست‌های خود را بشورند و فاصله فیزیکی را رعایت کنند و در صورت ابتلا حتما به پزشک مراجعه کنند و بیماری کرونا را جدی بگیرند و البته نباید از این بیماری ترس  داشته باشیم. از مردم هم می‌خواهم آرامش و متانت را حفظ کنند و از درست کردن حاشیه برای کادر درمان بپرهیزند چون همکاران ما برای همه مردم ایران زحمت می‌کشند و اینطور نیست که برای فردی استثنا قائل بشوند. هر فردی بستری بشود کادر درمان برای سلامتی آن فرد تلاش خواهد کرد.

نظر شما