شناسهٔ خبر: 45240746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیلم| توسکستان، خوش‌ییلاق، پارک ملی گلستان مسدود شد

تمامی محورهای کوهستانی استان گلستان به دلیل شدت بارش برف تا اطلاع‌ثانوی مسدود شد و تمامی تیم‌های امدادی و پلیس در طول محورها حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به دلیل شدت بارش برف در استان گلستان که از صبح امروز آغاز شد، محورهای کوهستانی توسکستان، خوش‌ییلاق و پارک ملی گلستان مسدود شد.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: محور توسکستان بارش برف سنگین حاکم است و تصمیم گرفتیم این محور به طور کامل مسدود شود.

علی عبدی بیان کرد: تردد در محور کوهستانی خوش‌ییلاق نیز به دلیل بارش سنگین برف فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و تردد کامیون و تریلی در این محور نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید کرد: در محور پارک ملی گلستان نیز به دلیل شدت بارش برف و مسدود شدن مسیر از سمت خراسان شمالی و به منظور پیشگیری از سوانح و گرفتار شدن مسافران در مسیر، از سمت استان گلستان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان بیان کرد: در تمامی محورهای کوهستانی استان گلستان به خصوص این سه محور کوهستانی دارای برف و کولاک تیم‌های امدادی حاضر هستند.

فرهاد میقانی گفت: تاکنون در برف و کولاک چهار مورد در راه ماندگی با ۱۹ حادثه‌دیده به مرکز عملیات هلال احمر گلستان گزارش و عملیات امداد و نجات انجام شد.

وی با اشاره به حادثه طوفان صبح امروز نیز تاکید کرد: ۶ مورد حادثه با ۴۲۸ حادثه دیده ثبت شد که امدادرسانی و خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح استان به اجرا درآمد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای گلستان نیز به خبرنگار فارس بیان کرد: تمامی راهداران در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی هستند.

مهدی میقانی تاکید کرد: با وجود تلاش راهداران در محورهای کوهستانی اما حجم بارش برف به صورتی است که تردد را غیرممکن کرده است.

وی تاکید کرد: تقاضای ما از شهروندان این است سفرهای خود را تا مساعد شدن وضعیت جوی لغو کنند و اصراری بر مراجعه به این محورها را نداشته باشند.

لازم به ذکر است از عصر امروز به دلیل شدت بارش برف در محور زیارت گرگان نیز این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد و پلیس اجازه تردد به خودروها در این محور را نمی‌دهد.

انتهای پیام/83004

نظر شما