شناسهٔ خبر: 45240318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال| فکری و ادامه کار با یک دستیار بزرگ؟!

صاحب‌خبر -

شفقنا – استقلال قبل از جذب بازیکن نیاز به تقویت کادر فنی دارد تا جایکه محمود فکری برای ادامه کار نیاز به یک دستیار بزرگ دارد.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

روزهای سختی برای فکری پیش بینی می شد اما آمادگی بسیار بالایی که خط حمله این تیم دارد باعث شده تا آبی پوشان نتایج مورد نظر را کسب کنند.

استقلال با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و این نشان می دهد که تیم نتایج رضایت بخشی کسب کرده است.

درخشش دیاباته و بازگشت قایدی و مطهری به روزهای خوب خود در چند دیدار اخیر به داد استقلال رسید و باعث شد تا تیم در بازی های بسیار حساسی مثل تراکتور، گل گهر، شهر خودرو و  پرسپولیس نتایج لازم را به دست آورند.

استقلال در این ۴ بازی بسیار مهم ۱۰ امتیاز کسب کرد و این نشان می دهد که تیم شخصیت قهرمانی را پیدا کرده است.

از نگاه شفقنا ورزشی باوجود آنکه نیمکت استقلال بسیار شلوغ است اما کامل نیست. فکری به یک دستیار بادانش در کنار خود نیاز دارد. او باید فردی را در کنار خود داشته باشد که از تاکتیک های مدرن فوتبال باخبر باشد و روش های تمرینی خوبی را به بازیکنان یاد دهد به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا که بازی های بسیار شبیه به یک بازی شطرنج است.

فکری در این مدت حضورش در استقلال همه مسئولیت ها را برعهده گرفته است. او باید تیم را تمرین دهد و تاکتیک های لازم را در نظر گیرد و مهم تر از همه حاشیه های زیادی را مدیریت کند که البته در این مورد چندان موفق نبوده چرا که میلیچ تیم را ترک کرد و باقری هم در آستانه جدایی و بازیکنان دیگری هم به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند.

استقلال قبل از جذب بازیکن جدید باید به دنبال یک دستیار بادانش برای فکری باشد. چهره های مثل حنیف عمران زاده، و آرش برهانی و صمد مرفاوی به هیچ وجه نمی توانند چنین کمکی به فکری کنند و اصلا کار آنها این نیست.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال هم چنین چیزی را تایید کرد. او گفت: من معتقدم که کنار نیمکت استقلال باید یک مربی بادانش باشد. اگر چه همه دانشمند هستند اما باید فردی باشد که مغز متفکر کارهای فکری باشد. بعضی‌ها در نیمکت استقلال هستند که از فضا سوءاستفاده می‌کنند و توانایی فنی و علمی ندارند. این اگر حل نشود، در روزهای آینده برای استقلال دردسرساز می‌شود و شاید عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

بنابرین آبی پوشان برای ادامه درخشش خود در لیگ برتر قبل از جذب بازیکن جدید باید به دنبال یک دستیار خوب و بادانش برای فکری باشد چرا که تیم های دیگری چنین شرایطی را دارند تا جایکه در سپاهان مرزبان و در پرسپولیس هم حمید مطهری چنین نقشی را ایفا می کند اما خلا چنین دستیاری در استقلال کاملا خالی است و شاید مجید صالح در دسترس ترین گزینه باشد.

منبع: شفقنا ورزشی

برچسب‌ها:

نظر شما