شناسهٔ خبر: 45239776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپه عاشورا:

اطاعت از فرامین ولی فقیه بر همه ما واجب است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه، طبق آیات، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.

صاحب‌خبر -

سردار عابدین خرم در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، با بیان این‌که اهل عمل بودن، ولایت پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاق‌ بسیجیان و سپاهیان است، اظهار کرد: تمامی شهدای انقلاب از اول تا امروز، همین ویژگی‌ها را داشتند، چرا که بدون داشتن چنین شاخصه‌هایی، فدا کردن جان و مال خود، امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولان است، چرا که خدمت به مسلمانان، اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.

وی افزود: مسئولان و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران، باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزء اولویت‌های آخر یک مسئول انقلابی است.

سردار خرم با اشاره به تغییر و تحول‌ها، گفت: این تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است اما مهم تر این‌ است که هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شد، با جان و دل در آن جایگاه، تلاش کنیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده سرهنگ پاسدار حسن صفدری، فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز، گفت: وی و تمام کارکنان خدوم سپاه ناحیه امامت، در طول این چند سال و به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا، خدمات شایسته و ارزشمندی برای مردم حوزه سپاه ناحیه امامت انجام دادند.

در هر نقطه‌ای از کشور که بخواهند، برای خدمت و جان فشانی آماده‌ام

سرهنگ پاسدار حسن صفدری فرمانده اسبق سپاه ناحیه تبریز هم در این آیین، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سپاه ناحیه امامت تبریز، گفت: از روز اول با تکیه بر نیروهای داخلی خود سعی کردیم تا امورات را پیش ببریم و همان نیروهایی که به آن‌ها اعتماد شد، امروز جزء بهترین نیروهای سپاه ناحیه امامت هستند و برای هر مأموریتی آماده هستند.

وی افزود: افزایش تعداد حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های محلی، فعالیت گسترده در حوزه بسیج کارگری و حل مشکلات مراکز صنعتی بزرگ، اجرا و ساخت 10ها خانه محروم، حل مشکلات زیر ساختی در محله‌های محروم حوزه سپاه امامت، اعطاء بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، جمع آوری شش میلیارد تومان کمک مردمی برای جبهه مقاومت، جمع آوری یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مردمی برای سیل زدگان و یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای زلزله زدگان، اشتغال بیش از 1500 نفر در باغ معروف در قالب طرح هر خانه یک کارگاه قالی بافی، کسب عنوان‌های برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه و جشنواره‌های استانی، تهیه و توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی و ... از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

وی افزود: از سن 14 سالگی که به سپاه وارد شده‌ام تاکنون هیچ گاه اراده و انگیزه‌ام برای خدمت در سپاه، کم نشده است و امروز هم با همان انرژی و انگیزه حاضر هستم تا در هر نقطه از کشور بخواهند، برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عازم شوم.

باید فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی‌ها را در جامعه گسترش دهیم

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز هم در این آیین، گفت: یکی از نعمت‌های الهی برای ما وجود انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم تا طبق آیه (ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم) در مقابل تمامی نعمت‌های خداوندی، پاسخگو و شاکر باشیم.

وی افزود: قطعا در روز قیامت از نعمت‌های الهی سوال خواهد شد و آن موقع همه مسئولان باید در قبال مسئولیت‌هایی که داشته‌اند پاسخگو باشند.

وی با بیان این‌که کشتی انقلاب، طوفان‌های پر تلاطمی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی با وجود انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها چیزی شبیه به معجزه و نعمت الهی است. 

سرهنگ پاسدار پوراسماعیل ادامه داد: وجود ولایت فقیه، از عوامل اصلی و تاثیر گذار در بقا، سربلندی و پیشرفت انقلاب اسلامی و به عنوان موتور محرکه انقلاب است.

وی خدمت در سپاه و بسیج را که به عنوان ستون خیمه انقلاب محسوب می‌شوند را توفیق الهی دانست و گفت: امیدواریم با عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم سربازی لایق و شایسته برای مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را با نشر فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی‌ها در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما