شناسهٔ خبر: 45239316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه ممنوعیت کرونایی تردد شبانه در اصفهان/ برخورد با متخلفان عزاداری فاطمیه در کاشان و گلپایگان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: لازمه پایداری شرایط و بازنگشتن به وضعیت نارنجی این است که ممنوعیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت کرونا در این استان نسبتا خوب است و ۹ شهرستان در وضعیت آبی و ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله کرونا در اصفهان گفت: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی همچنان ادامه خواهد داشت و در این جلسه مقرر شد تشدید نظارت‌ها در بخش‌های مختلف به ویژه حمل و نقل عمومی را شاهد باشیم و هماهنگی‌های لازم جهت حضور فیزیکی پلیس راهور از ساعت ۲۱ در سطح خیابان‌ها صورت گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد شبانه در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر اجرا می‌شود، اضافه کرد: جرایم متخلفان با کمی تاخیر و به صورت پیامک برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

غلامی در اصفهان اظهار داشت: استمرار نظارت‌ بر پارک‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی، سینماها، تالارها و نمایشگاه‌ها با حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت صورت می‌گیرد و کمیته‌های نظارتی صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به لحاظ جلوگیری از عادی انگاری نسبت به ویروس از فردا پنج‌شنبه در فرمانداری‌های سطح استان تشکیل می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه همچنان برپایی نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد تعطیل است، گفت: پس از ابلاغ قرارگاه و ستاد ملی کرونا درباره نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد تصمیم گیری خواهد شد.

وی گفت: همچنان آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری است اما در شهرهای با وضعیت آبی به صورت حضوری و اختیاری برگزار خواهد شد و تخلفاتی از عزاداری ایام فاطمیه در سطح استان به ویژه کاشان و گلپایگان گزارش شده که با متخلفان برخورد و اماکن پلمب می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما