شناسهٔ خبر: 45239177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام فراخوان نخستین پویش ملی «تبلیغات هوشمندانه» در کردستان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان از اعلام فراخوان نخستین پویش ملی «تبلیغات هوشمندانه» از امروز، دوم بهمن‌ماه در کردستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی خداویسی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

او افزود: «فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

خداویسی با بیان اینکه پوشاک (کیف و کفش)، لوازم خانگی، فرآورده‌های دُخانی، کالای سلامت‌محور و فرآورده‌های نفتی محور‌های اصلی پویش تبلیغات هوشمندانه است افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند نسبت به ارسال آثار و محتوا‌های مردمی و حرفه‌ای در قالب‌های فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس اقدام کنند.

خداویسی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ و زمان معرفی آثار برگزیده زمستان سال جاری خواهد بود گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نشانی www.epe.ir مراجعه و یا با دبیرخانه کمیسیون در استان تماس بگیرند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان بیان کرد: با توجه به ضرورت حضور مؤثر در فضای مجازی، گاهی تصور می‌شود این حضور صرفا از طریق ثبت رویداد روزانه انجام می‌شود در حالی‌که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور توانسته است اقدامات اثرگذاری در حوزه تولید و انتشار محتوا از جمله جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی با همکاری وزارت آموزش و پرورش انجام دهد.

انتهای پیام/م

نظر شما