شناسهٔ خبر: 45239167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک هزار جهیزیه به نوعروسان دیواندره‌ای اهدا می‌شود

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیواندره گفت: سال آینده برای کمک به نوعروسان و اجرای سنت حسنه ازدواج یک هزار جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهدا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سرهنگ صمد یار محمد علیزاده روز پنجشنبه در مراسم مجمع بسیجیان دیواندره در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی، به ازدواج اسان جوانان و سنت حسنه اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت نابسامان اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، ازدواج را برای بسیاری از جوانان سخت کرده است و وظیفه داریم کمک حال جوانان نیازمند برای تشکیل خانواده باشیم.

وی اضافه کرد: برای ازدواج اسان در شهرستان ضمن شناسایی افراد ضعیف توسط پایگاه‌های بسیج برای سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار جهزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که کاری ارزشمند در راستای کمک به خانواده‌های ضعیف است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیواندره به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با همکاری ۱۵۰ پایگاه مقاومت سپاه در روستاها، هلال احمر و شبکه بهداشت در حال انجام بوده که توانستیم در مهار این بیماری موفقیت های خوبی را  در شهرستان به دست آوریم.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه هفت گروه تخصصی بسیج در شهرستان دیواندره در زمینه های مختلف فعالیت دارند، گفت: کارگروه‌های تخصصی بسیج در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با همکاری دستگاهای دولتی با تشکیل جلسات مختلف و ارایه راهکار تشکیل و تحویل مقامات استانی و کشوری می‌شود تا برای برطرف کردن مشکلات شهرستان چاره ای اندیشیده شود.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

نظر شما