شناسهٔ خبر: 45235508 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

آخرین جزییات درباره وضعیت سلامتی میناوند

رییس دپارتمان آی‌سی یوی بیمارستان لاله تهران تاکید کرد همه اقدامات لازم برای بهبودی مهرداد میناوند انجام شده و خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها به خاطر درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان لاله بستری شده و وضعیت خطرناکی را سپری می کند.

دکتر امیرحسین لطفی، رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند به "ورزش سه" گفت: متاسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست. ما پیشرفته ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات 80 می شود و یا پایین تر هم می رود.

وی افزود: تیم پزشکی همیشه تا آخرین لحظه اقدامات لازم را انجام می دهد. دیگر بقیه اش قسمت، تقدیر و لطف خدا و دعای مردم است که درمان ها اثر کند، اما متاسفانه وضعیت بسیار بحرانی است.

لطفی درباره پیگیری افشین پیروانی و حضورش در بیمارستان لاله گفت: دوستان همگی پیگیر هستند. مدیریت کار به جز معالجه به عهده خودم است و همه چیز را برای درمان آقای میناوند مهیا کردم. پیروانی لطف دارد و به شدت پیگیر است. البته دوستان دیگر مثل آقای پروین هم پیگیر بودند. کاری نبوده که لازم باشد و انجام ندهیم.

برچسب‌ها:

نظر شما