شناسهٔ خبر: 45231294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بالگردهای هوانیروز توانستند قابلیت تیراندازی شبانه را انجام دهند

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بالگردهای هوانیروز در رزمایش اقتدار 99 توانستند قابلیت و توانایی پرواز و تیراندازی شبانه (هلی بُرن) را انجام دهند که عملیات سخت و پیچیده با برخورداری از محصولات بومی در این عملیات استفاده شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، با اشاره به نقش هوانیروز در رزمایش «اقتدار 99»، گفت: این رزمایش به شکل ترکیبی و بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف برگزار شد، تیپ‌های مختلف به ویژه تیپ واکنش سریع در رزمایش اقتدار 99 حضور داشتند.

 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هوانیروز هم در این رزمایش ترکیبی حضور داشت، یک رزمایش مُقتدر ترکیبی در سواحل دور برگزار شد، عملیات‌های چتربازی، «هلی بُرن» و شلیک به اهداف سطحی از پیش تعیین شده داشتیم و الحمدالله موفق هم بودیم.

 

قربانی «سامانه‌های دید و تیر شبانه» را از جمله عملیات‌های پیچیده در رزمایش 99 برشمرد و تصریح کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش توانستند قابلیت و توانایی پرواز و تیراندازی شبانه (هلی بُرن) را انجام دهند که عملیات سخت و پیچیده با برخورداری از محصولات بومی در این عملیات استفاده شد.


نیروهای ولایت‌مدار ارتش و نیروهای مسلح آماده جان‌فشانی در رکاب ولایت 


وی با اشاره به پیام رزمایش اقتدار 99 به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که نیروهای ولایت‌مدار ارتش و نیروهای مسلح در رکاب ولایت آماده جان‌فشانی هستند، هر دشمنی که خدای نکرده چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، بایک پاسخ کوبنده و قاطعی روبرو خواهد شد.
 
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشورهای دوست و برادر ما هم مطمئن باشند که ما در کنار آن‌ها هستیم، دشمنان ما هم سر عقل بیایند و تدبیر کنند و هیچ زمانی علیه ایران اسلامی دست از پا خطا نکنند.

 

منبع: میزان

نظر شما