شناسهٔ خبر: 45230642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۹ هزار شهروند قزوینی آموزش مهارتی دریافت کردند

قزوین-ایرنا-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: ۹ هزار و ۱۴۳ نفر ۹ ماهه امسال از آموزش‌های مهارتی این اداره کل بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

محسن مددی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اطهار داشت: آموزش مهارتی ارایه شده مختص افراد جویای کار نبوده بلکه شاغلین بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی را نیز در برگرفته به طوری که هزار و ۹۳۵ تن از این افراد امسال در دوره های آموزش فنی و حرفه ای در استان حضور پیدا کرده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: هزار و ۲۴۲ تن نیز با ثبت نام و مراجعه به مراکز ثابت (دولتی) استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

این مسوول گفت: در مدت یاد شده یک هزار و ۲۳۴ تن از سربازان در پادگان های استان حین انجام خدمت مقدس سربازی و همچنین ۵۱۵ تن از زندانیان در قزوین نیز از آموزش هاژ مهارتی بهره مند شده اند.

وی اظهار واشت: سایر آموزش های مهارتی ارایه شده در مدت یاد شده در استان قزوین نیز مختص دانش آموزان و دانشجویان، زنان خانه دار و سرپرست خانوار، معلولان، ساکنان روستاها و سکونتگاه های غیررسمی ارایه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به اینکه دوره های برگزار شده به شکل حضوری و مجازی بوده است، گفت: دوره های حضوری برگزار شده متناسب با رشته های مورد نیاز بازار کار بوده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده شده است.

نظر شما