شناسهٔ خبر: 45228225 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

گزارش کامل تلویزیون ایتالیا از آرات حسینی

تلویزیون TG۵ ایتالیا در گزارشی کامل، به آرات حسینی پرداخت و از توانایی‌ها و استعداد‌های او صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: تلویزیون TG۵ ایتالیا در گزارشی کامل، به آرات حسینی پرداخت و از توانایی‌ها و استعداد‌های او صحبت کرد.

یکی از شبکه های تلویزیونی در کشور ایتالیا، در گزارشی به آرات حسینی پسر مستعد و 7 ساله ایرانی که مدتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است پرداخت و او را با بزرگان دنیای فوتبال مقایسه کرد.

گزارش کامل تلویزیون ایتالیا از آرات حسینی

در این گزارش، گوینده شبکه ایتالیایی از آرات حسینی به عنوان کودک مستعدی نام می برد که در اینستاگرام حسابی برای خود اسم و رسمی پیدا کرده است. در این گزارش به متدهای تمرینی پدر آرات پرداخته شده که گوینده گزارش آن را بحث برانگیز خوانده که بعضا با واکنش هایی در فضای مجازی همراه شده است.

در این گزارش آمده است: «توانایی و استعدادهای این کودک ایرانی، باعث واکنش 5 میلیون مخاطبش در اینستاگرام و افراد مشهوری از جمله لیونل مسی شده است که بعد از منتشر شدن کلیپ ضربه برگردان آرات، مورد توجه اسطوره بارسلونا قرار گرفت.استعداد آرات حسینی غیرقابل بحث است او در این سن می تواند حرکات تکنیکی جالب توجهی را از خود نشان دهد. او یک استعداد در حال پیشرفت است که می تواند در این رشته ورزشی پیشرفت زیادی داشته باشد.»

گزارش کامل تلویزیون ایتالیا از آرات حسینی

در ادامه، این شبکه تلویزیونی با منتشر کردن کلیپ هایی از دوران جوانی مارادونا و کودکی لیونل مسی، آرات حسینی را با بزرگان دنیای فوتبال مقایسه کرده که آنها نیز در سنین پایین، استعدادی اینچنینی داشتند.

علاوه بر مورد توجه قرار گرفتن آرات از سوی مسی، چندی پیش نیز صفحه رسمی لالیگا در اینستاگرام با انتشار 3 استوری، از اهدای یک توپ به عنوان کادو به آرات حسینی خبر داد و تصاویری از حرکات تکنیکی این کودک مستعد را منتشر کرد.

نظر شما