شناسهٔ خبر: 45228204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تمدید محدودیت‌های یوتیوب برای کانال ترامپ

یوتیوب در آستانه برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن، محدودیت‌های اعمال‌شده بر کانال دونالد ترامپ را تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

 یوتیوب که شرکت گوگل مالک آن است تأیید کرد که محدودیت‌های اعمال‌شده بر کانال دونالد ترامپ درباره ارسال ویدئوهای جدید را در آستانه برگزاری مراسم  تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، تمدید کرده است. این تصمیم به دلیل امکان تشویق هواداران ترامپ به استفاده از خشونت در آستانه مراسم تحلیف بایدن اتخاذ شده است.

یوتیوب این محدودیت‌ها را 1 هفته پیش بر کانال ترامپ اعمال کرده بود و در صورت عدم تمدید آنها، ترامپ می‌توانست از سه‌شنبه شب در کانال خود در یوتیوب ویدئو بارگذاری کند.

بنا بر اعلام یوتیوب، محدودیت‌های بارگذاری ویدئو در کانال ترامپ دست‌کم به مدت 1 هفته دیگر تمدید شده است. همچنین و بنا بر اعلام پیشین یوتیوب، امکان ارسال دیدگاه در پست‌های ویدئویی ترامپ برای همیشه غیرفعال باقی خواهد ماند.

دسترسی ترامپ به شبکه‌های اجتماعی در 2 هفته اخیر و پس از حمله طرفدارانش به کنگره آمریکا به شدت محدود شده است. حساب کاربری فیس‌بوک و اینستاگرام دونالد ترامپ معلق شده و توییتر در اقدامی سخت‌گیرانه‌تر، حساب کاربری ترامپ را برای همیشه غیرفعال کرده است. سرویس‌های اسنپ‌چت و توییچ نیز حساب‌های کاربری رئیس‌جمهور آمریکا را معلق کرده اند.

 

نظر شما