شناسهٔ خبر: 45228146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

گزارش نشدن فوت کرونایی طی ۳ روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

محبوبه بخشایش‌نیا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۹۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۹ بیمار کرونایی قطعی و ۷ نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند و طی ۳ روز گذشته هیچ مورد فوتی بدلیل کرونا گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

"دکتر پرویز یزدان‌پناه" افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ هزار و ۷۹۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی تصریح کرد: از ۵۱۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با کاهش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شاهد سیر نزولی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان هستیم که این روند نگران کننده بوده و آسیب های جدی در پی خواهد داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان کرد: با کاهش آمار باید میزان رعایت های بهداشتی بیشتر شود تا بتوانیم با کم کردن میزان شیوع به کنترل بیماری نزدیک شویم.
انتهای پیام

نظر شما