شناسهٔ خبر: 45228085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانشگاهیان استان قم، مهیای دهه فجر می شوند

الهام ردکا

اولین نشست کارگروه دانشجویی و داشگاهی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی جهاددانشگاهی قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اولین جلسه کارگروه دانشجویی و دانشگاهی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان قم، با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، علی حسینی معاون این نهاد و معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه های استان قم در ساختمان ستاد جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.

دکتر محمدحیدری در ابتدای این نشست گفت: در سالهای اخیر تلاش شده است که فعالیت دانشگاه های استان در زمینه های مختلف در ایام الله دهه فجر به سمت توسعه و پیشرفت کیفی و کمی برنامه ها پیش برود و مسولان فرهنگی دانشگاه ها نیز خوشبختانه همکاری مناسبی داشته اند.

وی افزود: توسعه فعالیت های اثربخش و تبیین گرانه در بین دانشجویان، اساتید، مدیران و کارمندان و فعالان دانشجویی و دانشگاهی از جمله دغدغه های این کارگروه در سالهای گذشته بوده است.

وی از آمادگی کامل جهاددانشگاهی برای حمایت از فعالیت های مشترک دانشگاهی استان به خصوص در ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت: در سالهای گذشته نیز سعی شده است که به اشکال مختلف از فعالیت های تجمیعی و همگرایانه و هدفمند دانشگاهی در این ایام و همچنین مناسبت های مختلف حمایت شود و این نهاد با تمام امکانات خود از جمله ظرفیت رسانه ای دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا، بستر ارتباطات فضای مجازی و.... در خدمت آرمان های متعالی اسلام و انقلاب و کشور و استان مقدس قم خواهد بود.

در ادامه جلسه نیز مدیران و معاونان فرهنگی دانشگاه های مختلف استان قم از جمله دانشگاه قم، دانشگاه صنعتی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، پردیس فارابی دانشگاه تهران، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان و... به بیان برنامه ها و پیشنهادات خود برای ارتقا و توسعه فعالیت های مرتبط به دهه فجر امسال پرداختند.

از جمله مهمترین پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح شد می توان به استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی، اجرای پروژه های مشترک فضای مجازی و تولیدات مجازی و فرهنگی، اجرای برنامه های مشترک، تاکید هرچه بیشتر بر توسعه فعالیت های مشترک و هدفمند در زمینه پاسخ به شبهات و سوالات نسل جوان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و... اشاره کرد.

در پایان نشست نیز علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز با دسته بندی پیشنهادات و طرح های ارایه شده بر لزوم تجمیع و ارایه کامل برنامه ها و ارایه بسته جدید فعالیت های مشترک در ایام الله مشترک در جلسه آینده تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما