شناسهٔ خبر: 45227956 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در آیین اختتامیه دوره دانش افزایی منطقه ای در مشهد مقدس مطرح کرد:

نیاز جامعه به مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در دوران کرونا و پساکرونا

دکتر حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: نیاز جامعه به مراکز مشاوره به ویژه در حوزه ازدواج و خانواده هم در دوران کرونا و هم پس از کرونا بسیار زیاد است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از مشهد، دکتر محمد حاتمی در آیین اختتامیه دوره دانش افزایی منطقه ای مدیران و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در مشهد مقدس با بیان این که مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان بهترین روان شناسان و مشاوران حوزه مشاوره کشور را دارند، گفت: روانشناسان  همکار با مراکز تخصصی وزارت ورزش و جوانان هر کدام در جایگاه خود از اساتید برتر  هستند.

وی افزود: از تلاش های معاونت جوانان و دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان که تحول بزرگی در حوزه ازدواج و خانواده را با برگزاری دوره های دانش افزایی با بالاترین سطح کیفیت علمی رقم زدند، قدردانی می کنم.

حاتمی اظهار داشت: نیاز جامعه به مراکز مشاوره به ویژه در حوزه ازدواج و خانواده هم در دوران کرونا و هم پس از کرونا بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: مواردی مثل سوگ عزیزان - تعطیلی مدارس - دوری از عزیزان و ... باعث مشکلات روانی بسیاری برای خانواده ها شده و می شود و این مراکز می توانند در کاهش دردهای جامعه  و ایجاد آرامش روانی موثر باشند.

نظر شما