شناسهٔ خبر: 45225968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هت تریک زرد کادر فنی شهرخودرو

بذل و بخشش کارتهای عروسی در لیگ(عکس)

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو در پایان بازی با نساجی به انتقاد از داور پرداخت و او را متهم کرد فرق کارت عروسی و کارت زرد را نمی‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه؛ دیدار تیم های شهرخودرو و نساجی، تقابلی پر برخورد و پر کارت بود. حسن اکرمی در این بازی، 11 بار از کارت زرد استفاده کرد که سهم تیم میزبان از این تعداد، 8 کارت بود. در میان این 8 اخطاری، نام سه مربی شهرخودرو دیده می شود که اتفاق خیلی جالبی است که خیلی کم شاهد آن بوده ایم.

 

سید مهدی رحمتی، سرمربی جوان تیم شهر خودرو در اوقات تلف شده نیمه دوم بازی، به دلیل اعتراضات مکرر از داور کارت زرد دریافت کرد. پیش رحمتی، دو نفر دیگر از اعضای کادر فنی شهرخودرو هم از داور بازی کارت زرد گرفته بودند. محمد نوازی در دقیقه 45 و علی سامره در دقیقه 70، دیگر مربیان تیم میزبان بودند که به دلیل اعتراض، از اکرامی کارت زرد دریافت کردند.

 

اعتراضات مکرر کادر فنی شهرخودرو به قضاوت داور بازی باعث شد تا در طول 90 دقیقه بارها شاهد تذکر داور چهام به آنها باشیم. داور وسط هم چندین بار در طول بازی به سمت نیمکت این تیم آمده و اعضای کادر فنی این تیم را به آرامش دعوت و همان گونه که گفته شد، 3 بار هم با کارت زرد مربیان شهرخودرو را جریمه کرد.

 

نظر شما