شناسهٔ خبر: 45224681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص ۳۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال برای توسعه ورزش و راه در آستارا

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت به سیستم روشنایی و ۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال جهت آسفالت معابر شهر لوندویل این شهرستان اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

غلامرضا مرحبا روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار مجموعه ورزشی وحدت از وزارت ورزش و جوانان و اعتبار خرید قیر آسفالت از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: فنس کشی ورزشگاه با ۶ میلیارد ریال اعتبار در حال تکمیل است و انشعابات آب و برق رختکن های جدید، راه اندازی شده و به زودی سیستم گرمایش رختکن ها نیز دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از آسفالت راه روستای قره سو بخش لوندویل به طول حدود ۵۰۰ متر، اعتبار آسفالت برخی معابر شهری این بخش تامین شده و هم افزایی دستگاه های متولی برای آسفالت ضروری است.

وی بیان کرد: توسعه راه ها باعث رونق گردشگری می شود و آبشار لاتون در بخش لوندویل به عنوان بلندترین آبشار ایران، در جذب گردشگر مغفول مانده است.

نماینده آستارا اظهار کرد: با وارد عمل کردن بخش خصوصی و سرمایه گذاری در گردشگری می توان به رونق اقتصادی کمک کرد و در این رابطه با تعدادی سرمایه گذار رایزنی کرده ایم.

سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آستارا ساماندهی شده اند و شهر لوندویل در امتداد محور آستارا به تالش، حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شهرهای آستارا و لوندویل، در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما