شناسهٔ خبر: 45224460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد؛

ضرورت تقویت نیرو‌های انقلابی برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هجمه فرهنگی دشمنان به جوانان ایران اسلامی تشدید شده گفت: تقویت نیرو‌های انقلابی برای مقابله با این امر الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه یکی از بزرگترین فرصت‌های تبلیغات اسلامی ایام فاطمیه است، بیان کرد: مجاهدت بانوی دو عالم چنان نصاب‌ها و شاخص‌هایی از حق در درون خودش دارد که جای کتمان آن را برای کسی باقی نمی‌گذارد لذا تبلیغی که بعد از رسول الله (ص) به اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) سپرده شد شامل تبیین عملی و اقامه حق و حقیقت در واقع الگوی سازمان تبلیغات اسلامی نیز محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه امور مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی در استان سمنان به صورت جدی دنبال می‌شود، افزود: کار جدی در سطح ملی و به خصوص استان سمنان آغاز شده و در نخستین گام وظیفه مدیریت تبلیغات اسلامی این استان را بر عهده یک چهره ملی قرار دادیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جنگ فرهنگی امروز جنگ شدیدتری شده و هجمه فرهنگی نسبت به جوانان ما بیشتر شده است، تاکید کرد: جولانی در فضای مجازی به راه افتاده که شاید خیلی‌هایمان ندانیم چه بر سر جوانانمان آمده است لیکن مقابله با این هجمه چند لایه و پیچیده نیازمند یک عزم جدی‌تر دارد.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه باید به توان نیرو‌های مکتبی افزود، بیان کرد: امروز نیازمند کار مؤثر رو به جلویی هستیم که اولویت‌ها در این راه می‌بایست جدی گرفتن مسجد محوری و امامان جماعت باشد لذا معتقد هستیم که باید امروز امام جماعت را جدی گرفت و آن را تا سطح امتداد امامان جمعه در شهر‌ها و روستا‌ها ارتقا داد و این مقوله یک اولویت مهم است.

او همچنین افزود: تقویت، تعمیق، ارتقای مهارت‌ها و … ضرورت‌های اجتناب ناپذیر در این راه است، اما باید سعی کنیم تمام تلاش خودمان را انجام دهیم و از سوی دیگر نیازمند انسجام هستیم که این امر خوشبختانه در سطح استان سمنان به خوبی رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حمایت از جریان مکتبی و انقلابی یکی از مطالبات ما از مسئولان ارشد کشوری است، ابراز داشت: بضاعت‌ها اندک است، اما در تلاش هستیم که از مجلس شورای اسلامی و دیگر ارگان‌ها اقداماتی را صورت دهیم که بتوانیم خودمان را بیش از پیش تقویت کنیم به هر صورت علی رغم تمام محدودیت‌ها امروز باید با آرایشی متفاوت در عرصه فرهنگ جنگید.

انتهای پیام/ح

نظر شما