شناسهٔ خبر: 45224288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شکوری: امیدوارم خبر خوبی در مورد ترابی بدهم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال خرید مهدی ترابی اظهار نظر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، چند روز پیش روزنامه استاد الدوحه خبر داد که مهدی ترابی در نیم فصل از تیم الدحیل جدا خواهد شد و همین موضوع سبب شد تا فضای خبری فوتبال ایران تخت تاثیر قرار بگیرد.

 

از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به عنوان مشتریان جدی او نام برده می‌شد اما باتوجه به سابقه  حضور ترابی در جمع سرخپوشان، نام او در اطراف باشگاه پرسپولیس بیشتر شنیده می‌شد.

 

ابراهیم شکوری سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفته است: ترابی بازیکنی بسیار باکیفیت و بااخلاق است. هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل او را در لیست خود داشته باشد اما باید قبول کنیم امروز ترابی بازیکن باشگاه العربی است و تا وقتی این باشگاه قطری در خصوص شرایط جدایی ترابی اظهارنظر نکند، نمی‌توانیم از قانون عبور کرده و او را جذب کنیم. از سوی دیگر، کدام باشگاه در ایران و جهان، جزئیات مذاکرات خود با بازیکنان را رسانه‌ای می‌کند.

 

وی افزود: ما درک بالایی از قانون نقل و انتقالات داریم و تجربیات گذشته را مدنظر قرار می‌دهیم چون نمی‌خواهیم برای پرسپولیس اتفاق بدی رقم بخورد. انشالله بتوانیم در این مورد، خبرهای خوبی به هواداران پرشور و پرشمار باشگاه بدهیم.

 

نکته مهم این که حمید مطهری عضو کادرفنی پرسپولیس نیز نسبت به این انتقال ابراز تمایل کرده بود و باید دید که سرانجام پرسپولیسی ها موفق به خرید این بازیکن می‌شوند یا خیر.

نظر شما