شناسهٔ خبر: 45224023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نفت مسجدسلیمان ۰ - ۰ ذوب آهن اصفهان؛

تساوی بدون گل مسجدسلیمانی ها در فولاد شهر/صعود شاگردان حسینی به رده پنجم جدول

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم ذوب آهن بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه جاری، مهمان تیم ذوب آهن بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از یازده دیدار قبلی خود سه تساوی، چهار باخت، چهار برد خانگی و 15 امتیاز کسب کرده بود امروز در دیداری خارج از خانه به تساوی رسید و یک امتیاز را از حریف اصفهانی خود گرفت.

در هر دو نیمه این دیدار هر دو تیم سعی در خلق موقعیت داشتند اما این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم این دیدار که از حساسیت بیشتری برای هر دو تیم برخوردار بود، در دقیقه 78 سجاد جعفری بر اثر برخورد با قاسم حدادی‌فر در محوطه جریمه بر زمین افتاد اما داور ضمن اینکه این صحنه را پنالتی ندانست بلکه تمارض بازیکن نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد و به این بازیکن کارت زرد داد. در ادامه و سه دقیقه بعد نیز(80) در صحنه ایی حساس تر پاس ایوان مارکوویچ به مجتبی حق دوست رسید و این بازیکن توپ را وارد دروازه نفتی ها کرد اما با بالا رفتن پرچم کمک داور، این صحنه آفساید اعلام و گل مردود شد.

در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و نفتی ها از هفته دوازدهم توانستند یک امتیاز از دیدار خارج از خانه به اندوخته های خود اضافه کنند و ذوب آهنی ها برای رسیدن به برد، همچنان ناکام بمانند.

در همین راستا رحمان رضایی در این دیدار یوسف بهزادی، عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، دانیال مومنی(77 عرفان پورافراز)، قاسم حدادی‌فر، علی دشتی(77 ایوان مارکوویچ)، مجتبی حق‌دوست(81 حسین شنانی)، میلاد جهانی و دارکو بییدوف(93 ابوالفضل عکاشه) را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین سید مجتبی حسینی ترکیب فرهاد مجدکرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدمهدی احمدی، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، سجاد جعفری، فرید بهزادی‌کریمی(82 مصطفی نائیج‌پور)، محمد بلبلی(85 عباس بوعذار)، محمدمهدی محبی(92 مهدی ایزدی) و ساسان حسینی(92 مهدی نیایش‌پور) را برای رقابت با تیم ذوب آهن ارنج کرده بود.

این دیدار با قضاوت سعید رحیمی‌مقدم و کمک‌ رحیم شاهین، حمیدرضا افشون و بهمن عبداللهی برگزار شد و نظارت این دیدار نیز بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار میثم تهی‌دست(68) و سجاد جعفری(78) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 16 امتیاز موقتا در رده پنجم و تیم ذوب آهن با هشت امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما