شناسهٔ خبر: 45223879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیر هیات فوتبال استان زنجان:

حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال بلامانع است

دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: طبق استعلامی که از فدراسیون فوتبال صورت گرفته، کاندیداتوری بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال استان بلامانع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فدراسیون فوتبال، شرط سنی بین 35 تا 75 سال را برای داوطلبان ریاست هیات فوتبال گذاشته است.

وی با بیان اینکه حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال طبق اساسنامه فدراسیون ممنوع نبوده و فقط شرط سنی گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: با این وجود برای اینکه حقی از هیچ یک از داوطلبان ضایع نشود، دوباره از فدراسیون استعلام کردیم که به صورت کتبی و با صراحت اعلام کردند که بازنشستگان می‌توانند داوطلب و کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان شوند.

ناصحی در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان زنجان گفت: تمام آنچه که مقرر بود دبیر مجمع انتخاباتی در هیات فوتبال استان انجام دهد بر اساس قوانین و اساسنامه فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه اسامی نهایی داوطلبان ریاست هیات به فدراسیون ارسال شده است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال باید زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان را به ما اعلام کند اما متاسفانه علی‌رغم گذشت حدود 2 ماه از ارسال اسامی، هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشده است.

وی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: مسئولان اداره کل نیز قول داده‌اند که علت عدم برگزاری و همچنین اعلام زمان جدید انتخابات هیات فوتبال استان را از طریق فدراسیون پیگیری کنند.

ناصحی با بیان اینکه فدراسیون می‌گوید انتخابات 3 استان در اولویت قرار دارد، افزود: انتخابات هیات فوتبال استان‌های کرمانشاه و هرمزگان برگزار شده و یک استان دیگر نیز باقی مانده که بعد از آن نوبت زنجان است.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد که احتمال دارد انتخابات هیات فوتبال استان به بعد از انتخابات فدراسیون موکول شود، گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون مانده و فدراسیونی‌ها در حال فراهم کردن انتخابات خودشان هستند، اینطور که پیش می‌رود، می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمال دارد انتخابات هیات فوتبال استان زنجان به بعد از انتخابات فدراسیون بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ چیزی قطعی نیست، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که انتخابات هیات فوتبال استان هرچه سریعتر برگزار شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم و مشکلات حل شوند اما شواهد نشان می‌دهد که احتمال دارد به بعد از انتخابات فدراسیون بماند.

انتهای پیام/

نظر شما