شناسهٔ خبر: 45223613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوازی: تیم ما با کسب ۳ امتیاز برابر نساجی روحیه گرفت/ نیاز به دروازه بان نداریم

مربی تیم شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر تیم نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: من به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنان تیم خود هم  تشکر می‌کنم.  ما در نیمه اول کار را خوب شروع کردیم. خط دفاع  خوب کار کرد و یک بازی با برنامه را به نمایش گذاشتیم.

او افزود: طبیعی بود که نساجی برای جبران گل خورده، حمله کند، اما در آن طرف، ما هم در ضد حملات خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم. بهترین حسن این بازی این بود که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

داوران فقط چشمشان به نیمکت تیم شهر خودرو است 

مربی تیم فوتبال شهرخودرو بیان کرد: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم و به هواداران شهر خودرو تبریک می‌گویم. البته  درباره داوری‌ها یک سئوال دارم. ظاهرا داوران چشمشان بیشتر به نیمکت ما است. امیدوارم این موضوع درست شود. امیدوارم اصفهانیان رئیس کمیته داوران به این موضوع دقت کند، چون امروز داور ما را اذیت کرد.

او  درباره اعتراض بازیکنان شهرخودرو به داور  خاطر نشان  کرد: به هر حال نمی‌شود ساکت نشست، چون همه تیم‌ها اعتراض می‌کنند. روی نیمکت ما چند هفته پیش اتفاقی رخ داد که همه حساس شدند. در استادیوم هم، چون تماشاگر نیست همه چیز شنیده می‌شود. از شانس ما هم امروز داور با خودش کارت زیاد آورده بود.

نوازی درباره اینکه آیا تیم شهر خودرو به دنبال جذب دروازه بان است، گفت: نه. ما ۲ دروازه‌بان ایده آل داریم.  رحمتی و نامداری هم با آن‌ها کار می‌کنند. یکی از مشکلات بازیکنان ما این بود که در این زمین تمرین نکرده بودند. نمی‌دانم مشکل زمین از زیرسازی  یا  موضوع دیگری بود، اما بازیکنان  خیلی لیز می‌خوردند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما