شناسهٔ خبر: 45216294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان:

فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عشق و ارادت مردم ایران به ویژه گیلانیان به امامان معصوم (ع)، گفت: فعالیت ها و کمک ها به ستاد عتبات عالیات مردمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هیئت امنای ستاد عتبات گیلان با اشاره به جایگاه امامان معصوم برای مردم ایران به ویژه گیلانیان، اظهار کرد: حرکت برای ائمه معصوم (ع) از سوی خود این بزرگواران نظاره و حمایت می‌شود.

وی به فعالیت‌ها و عملکرد خوب ستاد عتبات عالیات استان گیلان اشاره کرد و گفت: گیلانیان همیشه عشق و ارادت خود به اهل بیت و امامان معصوم (ع) را به نمایش گذاشته که نمونه‌ها در بازسازی عتبات قابل مشاهده است.

امام جمعه رشت با اشاره به کمک‌های مستمر گیلانیان به بازسازی عتبات، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد عتبات عالیات ساماندهی، مرمت و بازسازی این اماکن مقدس است.

وی بر ضرورت مردمی بودن کمک‌ها و فعالیت‌های عتبات عالیات تأکید کرد و افزود: به اندازه که انسان به مرمت و بازسازی عتبات کمک کند این عمل ماندگار خواهد بود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه وجود اخلاص در عمل در زمینه فعالیت‌های عتبات عالیات بسیار تأثیرگذار است، ادامه داد: خداوند متعال ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها و قطعاً عمل خالصانه در بازسازی عتبات عالیات مشمول حمایت و نگاه خداوند خواهد شد.

نظر شما