شناسهٔ خبر: 45213177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عبدی: همین که سایپا نمی‌بازد، امتیاز مثبتی است/ می‌توانیم استقلال را شکست دهیم

مهرداد عبدی هافبک تیم فوتبال سایپا اینکه تیمش شکست نمی‌خورد را امتیاز مثبتی برای نارنجی‌پوشان دانست.

صاحب‌خبر -

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم سایپا را بعد از پیروزی برابر ذوب‌آهن مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است. ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. در مجموع در بازی با ذوب‌آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم، با اینکه در دقیقه 90 گل تساوی را دریافت کردیم، ولی در دقیقه 95 گل زدیم و این نشان داد که بچه‌ها تا آخرین لحظه میل به جنگیدن و پیروزی دارند. تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم.

وی در واکنش به برخی انتقادها از تساوی‌‌های متعدد سایپا خاطر نشان کرد: این درست است که تعداد مساوی‌های سایپا در این فصل زیاد بوده، ولی همین که شکست نمی‌خوریم خودش امتیاز مثبتی است. در ضمن ما در چند بازی که مساوی کردیم واقعاً مستحق برد بودیم، ولی بدشانسی آوردیم. تا اینجای لیگ عملکرد بدی نداشتیم و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی تعداد بردهای‌مان را بیشتر کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و قطعاً بازی آسانی در پیش نداریم، ولی ما هم سایپا هستیم. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و قطعاً بچه‌ها برای این بازی انگیزه زیادی خواهند داشت. تمام تلاش ما این است که بهترین نتیجه را در این بازی بگیریم و اعتقاد من این است که می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما