شناسهٔ خبر: 45211390 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آقا مجید در نساجی؛ دلخوش به موفقیت های تازه

حضور خندان و بشاش آقا مجید در تمرینات روزهای اخیر نساجی نشان می دهد او بحرانی را در این تیم درک نمی کند و معتقد است به همراه نساجی نه تنها در لیگ برتر می ماند بلکه موفق هم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دهه های متمادی از حضور مجید جلالی در فوتبال می گذرد و در تیم های متعدد لیگ برتری حضور داشته و خیلی از شاگردان او در دوران بازیگری امروز در قامت سرمربی هستند؛ اما اقا مجید هم چنان با انگیزه و با امید و با برنامه است و گویی نساجی اولین تیمی است که هدایت آنرا در لیگ برتر برعهده گرفته است و به نظر می رسد این حس را به خوبی به بازیکنان تیم مازنی القا کرده است. 

 

بعد از برکناری وحید فاضلی از سوی مدیران باشگاه نساجی و حضور مجید جلالی در اردوی نساجی او اولین حرفی که بر زبان آورد این بود که نساجی تیم خوبی است و جایگاهی که در آن قرار دارد شایسته اش نیست و باید به سمت بالای جدول حرکت کند. او نوید مبارزه داده است و جنگیدن و اعلام کرده این ماموریت از بازی امروز با شهر خودرو آغاز خواهد شد. بدون شک این روحیه است که موجب شده تا مجید جلالی در این سن هم یکی از گزینه های تیم های لیگ برتری برای تغییر باشد. شاید عشق به کار و حفظ حس مبارزه در درون و پیدا کردن برنامه های جدید برای کار و مبارزه در فوتبال موجب چنین برداشتی از مجید جلالی می شود. مربی ای که یکی از ماموریت هایش در فوتبال جنگ برای فوتبال فردا بود. البته او در نساجی حرفی از فوتبال فردا نزده است به این خاطر که خوب می داند نساجی امروز نیازمند امتیاز است. 

 

نساجی و مجید جلالی امروز شروع تازه ای خواهند داشت. بازی با شهر خودرو می تواند برای آنها حکایت هفته اول بازی ها را داشته باشد. دستور آقا معلم برای این بازی کسب امتیاز است. نا امیدی از نگاه او ممنوع است و آن چیز که مجاز است امید داشتن به کسب امتیاز از این بازی است و البته باید برای رسیدن به آن نساجی بجنگد و مبارزه کند. چرا که شهر خودرو هم تیم سختی است و با توجه به امتیازات از دست داده می کوشد دست پر میدان را ترک کند. حس امید و مبارزه در این سن نشان می دهد مجید جلالی هنوز دلخوش به موفقیت های تازه است و شاید همین برای نساجی به منظور ماندن در جدول بازی ها کافی باشد.

 

نظر شما