شناسهٔ خبر: 45211039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ظرفیت زکات استان کرمان بیش از میزان فعلی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عدد بودجه عمرانی استان هرچه باشد حتماً عدد زکات استان را اگر درست جمع آوری کنیم بیش از این ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی چهارشنبه (اول بهمن) در نشست زکات استان گفت: در سال جاری که سال بسیار سخت کرونایی بود و فعالیت ها کم شده است اما زکات رشد داشته که باید از عزیزانی که در جمع آوری آن همکاری داشتند، قدردانی کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: در زمان مسئولیت دکتر فدایی به عنوان استاندار سابق کرمان جلسات خوبی در این حوزه برگزار شد و خوشبختانه به نتایج خوبی در این جلسات رسیدیم و اگرچه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت زکات استان بیش از این است، افزود: عدد بودجه عمرانی استان هرچه باشد حتماً عدد زکات استان را اگر درست جمع آوری کنیم بیش از این ها است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه در رابطه با زکات دو کار باید انجام دهیم تا رشد پیدا کنیم، اظهار کرد: بحث تبیین زکات و برکات آن ضرورت دارد و باید به آن جدی بپردازیم و در فضای کلی و عمومی صدا و سیما و رسانه ها می توانند کمک کنند و کمتر دیده شده که مطبوعات در زمینه زکات مطلبی داشته باشند لذا نیاز است که این امر الهی در جامعه تبیین و برای آن برنامه ریزی شود.

 

 

وی با بیان اینکه تبلیغ چهره به چهره نیز بسیار مؤثر است، گفت: امیدواریم که بتوانیم این دو نکته را داشته باشیم تا زکات همان طور که جهش خوبی در استان کرمان پیدا کرده، این جهش را هر سال افزایش دهیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

پایان پیام/667

نظر شما