شناسهٔ خبر: 45211038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون وزیر راه‌وشهرسازی: بخشی از پروژه‌های اقدام ملی مسکن در سال۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها ــ معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه "بخشی از پروژه‌های اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید با ساخت مجتمع‌های مسکونی در سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود" گفت: توسعه زیرساخت‌ها و روبناها در شهرهای جدید، در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حبیب‌الله طاهرخانی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های زیر و روبنایی در شهرجدید عالیشهر بوشهر، از ساخت واحد مسکونی در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید ساخت مجتمع‌های مسکونی آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در سال 1400 افتتاح می‌شود گفت: توسعه زیرساخت‌ها و روبناها در شهرهای جدید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است و امروز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریال در شهر جدید عالیشهر بوشهر هستیم که از حمایت‌های استاندار و مسئولان اجرایی در تخصیص اعتبار قدردانی می‌شود.

مدیر شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور توسعه زیرساخت‌ها در شهر جدید عالیشهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اجرای طرح‌های روبنایی، زیرساختی در بخش‌های مختلف آموزشی، تفریحی، فرهنگی، درمانی، خدماتی و دیگر طرح‌های مورد نیاز و مطالبه مردم در شهر جدید عالیشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهربوشهر هم در این برنامه با اشاره به افتتاح 5 پروژه با اعتبار 200 میلیارد ریال در عالیشهر بوشهر اظهار داشت: در این برنامه، زمین ورزشی چند منظوره، دبیرستان سردار حاج قاسم سلیمانی، هنرستان شهید خسرو دروازه‌بان، تکمیل و آماده‌سازی معابر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

علی مقاتلی با اشاره به افتتاح زمین چند منظوره عالیشهر با زیربنای 2700 متر مربع و 13 میلیارد ریال اعتبار خاطر نشان کرد: در این زمین رشته‌های ورزشی، فوتبال، بسکتبال و والیبال راه‌اندازی شده است.

وی، از افتتاح دبیرستان 12 کلاسه سردار قاسم سلیمانی و هنرستان 12 کلاسه شهید خسرو دروازه‌بان خبر داد و بیان کرد: این 2 پروژه با اعتبار 125 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر مربع ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهر افتتاح و تکمیل معابر شهری با 17 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌ها دانست و گفت: در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 44.5 میلیارد ریال شامل سالن آمفی تئاتر، کتابخانه، فضای آموزشی و سرایداری راه‌اندازی شد.

طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در "عالی‌شهر" بوشهر اجرا می‌شود

مقاتلی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه در شهر جدید عالیشهر بوشهر افزود: عملیات اجرایی 3 بوستان، مسیر دوچرخه‌سواری، دی‌کلینیک با اعتبار 400 میلیارد ریال در شهر جدید عالیشهر بوشهر آغاز شد.

وی، شهر جدید عالیشهر بوشهر را با بیش از 20 هزار نفر جمعیت برای اسکان جمعیت سرریز شهر بوشهر دانست و تصریح کرد: تاکنون طرح‌های مهم زیربنایی در این شهر ساخته و افتتاح شده و اکنون عملیات ساخت مجتمع‌های مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است.

انتهای پیام/190/س

نظر شما